עמוד הבית » ממרח שוקולד לאפיה, עוגת דבש,ויטמינצ'יק פרי

ממרח שוקולד לאפיה, עוגת דבש,ויטמינצ'יק פרי

ממרח בטעם שוקולד צילום יעל האן

ממרח בטעם שוקולד של חברת אחווה במרקם קטיפתי, נפלא לשימוש במריחה על פרוסת לחם, בכריכים וכן לאפייה. מתאים לטבעונים (ויגן פרנדלי) הממרח עשוי מטחינה מלאה, עשיר בסידן וברזל, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא שומן טרנס.

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת "אחוה", "אנו שמחים להביא גם במוצר זה, את סל המוצרים שלנו במחיר המשתלם ביותר לצרכן, במיוחד בתקופה כלכלית מאתגרת זו".

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: 6.90 – 8.90 שקלים לאריזת 400 גרם.

להשיג בכל רשתות השיווק למעט ברשת רמי לוי שיווק השקמה.

נסיינית מערכת: מרבית ההורים לא מרוצים ואוהבים שילדיהם אוכלים שוקולד, אבל שהמוצר עשוי מטחינה השמחה כפולה ומכופלת, גם טעים וגם בריא אז לא ירצה לשים את הממרח במזווה לילדיו ?

עוגת דבש 

עוגת דבש בחושה, בעלת מרקם וטעם של אפיה ביתית במחיר מוזל במיוחד. העוגה תימכר בכל רשתות השיווק המובחרות (למעט רמי לוי) למשך כל תקופת החגים ויצטרפו אליה מוצרי חג נוספים מבחר עוגות ועוגיות.העוגה  בעלת טעם עשיר, במרקם של אפיה ביתית ומתאימה לאירוח והגשה בימי החג.

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת "אחוה", "בניגוד להתייקרות הצפויה של מוצרי המזון לקראת החגים, אנו נמנעים מעליית מחירים ומביטול או צמצום של מבצעים. נמשיך לשמור את סל המוצרים שלנו במחיר המשתלם ביותר לצרכן, במיוחד בתקופה כלכלית מאתגרת זו ונאחל חג שמח לכל בית ישראל".

עוגת דבש צילום יעל האן

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ: כ- 5 ש"ח לעוגה 400 גרם.

להשיג בכל רשתות השיווק למעט ברשת רמי לוי שיווק השקמה.

נסיינית מערכת: עוגת דבש כחלק משולחן החג, זוהי בשורה מרנינה להעניק לצרכנים מוצר נגיש לכולם, העוגה קלילה ומאווררת בטוחני שתחטף במהרה.

ויטמינצי'ק פרי

ויטמינצ'יק פרי – מחיות פרי באריזת פאוץ' לילדים, המכילים פירות בלבד וויטמין C. המוצר מספק תזונה נכונה כארוחת ביניים לילד המכילה פירות אמיתיים עם סימון ברור של כמות הפרי בכל מוצר. הפאוצ'ים פרי מגיעים באריזת 110 גרם, ומכילים מגוון פירות שילדים אוהבים ללא חומרי טעם וריח, מכיל סוכר מהפרי בלבד, ללא חומרים משמרים ומגיעים במגוון טעמים:

  • בננה תפוח
  • אגס תפוח ופירות יער
  • תפוח בננה ותות
  • תפוח בננה ופירות יער
  • אגס תפוח ובננה
  • סלט פירות

לדברי ליהי דר, מנהלת שיווק בחטיבת מזון תינוקות וילדים באסם-נסטלה: "אנו פועלים כל הזמן על מנת להעניק לילדים בישראל את הבחירה הטובה והנכונה עבורם, בחירה בה ירגישו בנוח ההורים והילדים כאחד, כאשר כל אחד מקבל את המענה הנכון והמותאם עבורו. אנו צופים לויטמינצ'יק פרי הצלחה רבה מאחר והוא מעניק חגיגה של פירות מזינים בשילוב עם ויטמינים  לילדים ונוחות מרבית של שימוש מחוץ לבית בכל זמן.

כשרות: חתם סופר פתח תקווה

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארם

נסיינית המערכת: המוצר הגיע כמארז ובו כמות של פאוצ'ים, המוצר נוח לנשיאה בכל תיק כולל הפתיחה והסגירה, מבחינתי המרכיב חשוב כאן רכיב הפרי הנמצא באופצ' מתאים לארוחת עשר עם כריך וגם למבוגרים בבוקר מוצר מזין.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה