עמוד הבית » סדרת קמטים : סדרת Gerovital H3 Evolution החדשנית של פרופ' אנה רוסלן

סדרת קמטים : סדרת Gerovital H3 Evolution החדשנית של פרופ' אנה רוסלן

ג'ורוויטל מוצר דרמו קוסמטיקה צלם:ג'ורוויטל
חברת 'פארמה מדיק' [י.א.א. טכנולוגיות רפואיות] משווקת בישראל את סידרת Gerovital H3 Evolution החדשה בעלת נוסחה ייחודית לטיפול בקמטים של חברת הקוסמטיקה המובילה Gerovital

סדרת טיפוח משלבת את אנזים הנעורים  youth super-enzyme sod לצד חומצה היאלורונית מדור חדש Primalhyal Ultrafiler המסייעים בהפחתת קמטים וקמטוטים והגברת לחות לעור הפנים של עד 66.7% כבר לאחר השימוש הראשוני.

סדרת תכשירי האנטי אייגי'נג הידועה כ-Gerovital H3 והסדרה החדשה Gerovital H3 Evolution פותחו באמצעות פורמולה שהומצאה על ידי מייסדת החברה, הביולוגית והגרונטולוגית פרופ' אנה אסלן, לאחר מחקרים מעמיקים בתחום הביולוגיה המולקולרית שנעשו על מנגנוני הזדקנות העור ובדקו את המחזור הביולוגי של התא, הדרך עליו ניתן להשפיע, המיקום המדויק של תהליכי הנשימה, הגדילה וחלוקת התא ובכך, מצאה את הדרכים המובילות להזדקנות העור והפתרון לטיפול בהם.

תכשירי הסדרה מכילים מרכיבים פעילים PrimalHyal Ultrafiller שהם קומפלקס חדשני הפועל בכל שכבות העור, נגזרת ייחודית המגובה בפטנט של חומצה היאלורונית (HA) שנועדה להגביר תהליכי ייצור תאים וסיבים חדשים, שומרת על המחסום העורי ועוזרת בבנייה מחודשת של מוצקות, גמישות ומראה חלק וצעיר יותר של עור הפנים.

יתרונותיה העיקריים של מוצרי הסדרה:

  • מטפלים בבעיות עור הפנים בצורה כוללנית וייעודית המטפלת במקור הסיבות הפנימיות להזדקנות העור כמו גם בגורמים החיצוניים, כדי לשפר את מראה העור ולקבל מראה צעיר יותר, חיוני, קורן ומלא חיים.
  • נלחמים ברדיקלים חופשיים, משפרים את המראה הכללי של העור ואף יעילים מאוד כנגד קמטים.
  • שומרים על העור מפני הזדקנות מוקדמת.

בין תכשירי הסדרה ניתן למצוא: קרם לטיפול בקמטי עיניים, מצח, שפתיים, קרם אנטי אייג'ינג לחידוש אינטנסיבי של עור הפנים, קרם הבהרה לתיקון כתמים כהים, קרם לילה ליפטינג, אמפולות עם חומצה היאלורונית ריכוז 5%, סרום אנטי אייג'ינג, סרום מילוי מרוכז מועשר ב-6% חומצה היאלורונית, קרם נגד קמטים מעושר ב3% חומצה היאלורונית ומים מיסלריים מועשרים בחומצה היאלורונית. כל התכשירים עברו בדיקות דרמטולוגיות במעבדות החברה באירופה, וכן, אינם נוסו על בעלי חיים.

WRINKLE CORRECTION TREATMETNT קרם לטיפול קמטים עיניים, מצח ושפתיים . לבעלי עור יבש +30. קרם ייעודי לטיפול, תיקון והפחתת קמטי עיניים, שפתיים ומצח.  יעיל להפחתת קמטי הבעה ובטיפול קמטים עמוקים בפנים. הקרם מכיל ויטמינים A ו- E המגנים על סיבי הקולגן , מחדשים את העור, שומרים על גמישותו ומגנים עליו מפני רדיקלים חופשיים.

מחיר:  119.00 ₪. ל-10 מ"ל.

 

ANTI AGING CREAM INTENSE –  קרם אנטי אייג'ינג לחידוש אינטנסיבי של עור הפנים לגיל 45+

קרם פנים בעל נוסחה חדשנית ויעילה, הפועלת לשיקום עור בוגר, לטיפול בסימני הזדקנות, חוסר אלסטיות ומוצקות. מכיל מרכיבים ביו מימטיים בעלי השפעות אנטי אייג'ינג לטווח ארוך: שיפור קמטים, מיצוק העור, חידוש קולגן ואנרגיה הדרושה לתפקוד תקין של תאי העור.

מחיר:  119.00 ₪. ל-10 מ"ל.

 CORECTOR PETE PIGMENTARE קרם הבהרה לתיקון כתמים כהים

קרם הבהרה ייחודי לטיפול בבעיות כתמים, מעניק לפנים גוון עור בהיר ומטפל בנקודות הכהות על עור הפנים. רכיבים פעילים: הפעולה הסינרגית של Arbutine יחד עם קומפלקס AHA care מבהירה את הכתמים הכהים, מלבינה ומעניקה גוון אחיד לעור.

מחיר: 139 ₪ ל-50 מ"ל. מותאם לעור פנים יבש.

REGENERATING LIFTING CREAMקרם לילה ליפטינג המחדש את עור הפנים לגילאי 30+

קרם לילה המסייע בהפחתת קמטים וקמטוטים, מגביר את מחזוריות ייצור התאים הבריאים ומשחזר את החיוניות של העור הצעיר ואת מיצוקו. רכיבים פעילים: ויטמינים A ו- E המגנים על תאי העור ומסייעים בשיקום והתחדשות סיבי הקולגן. ליפוזומים וחומצה היאלורונית המסייעים בהחדרת לחות ו”מילוי” הקמט למראה עור חלק ומוצק יותר.

מחיר:119.00 ₪. ל-50 מ"ל.

 אמפולות עם חומצה היאלורונית בריכוז של 5% (לגילאי 30+ )

אמפולות המכילות סרום עשיר, חומצה הילארונית טהורה וליפוזומית עם אפקט חזק של לחות והחלקת קמטים. הן בעלות השפעה מיידית בשל הריכוז האופטימלי של מרכיבים בעלי השפעה מיטבה. האמפולות מפחיתות את עומק הקמטים העמוקים ומקנות לעור לחות מוגברת של עד 66.7% כבר לאחר הטיפול הראשון, צמצום אובדן המים ושחזור מאגרי המים בעור הפנים.

מחיר: 139 ₪ למארז (10 יחידות).

מים מיסלריים מועשרים בחומצה היאלורונית

מים המיועדים להסרת איפור, ניקוי עדין של עור הפנים, העיניים והשפתיים, ללא צורך בשטיפה. מתאימים לכל סוגי העור, גם לבעלי עור רגיש. החלקיקים הקטנטנים במים המיסלריים מסירים ביעילות איפור, שאריות לכלוך ושומן מעור הפנים ולאחר תהליך הניקוי, העור נותר נעים וחלק בזכות היעילות של החומצה ההיאלורונית.

מחיר: 44 ₪ ל-10 מ"ל.

 SER CONCENTRAT CU ACID HIALURONIC סרום מילוי מרוכז מועשר ב-6% חומצה היאלורונית

סרום מרוכז מועשר בחומצה היאלורונית, ויטמין C ליפוזומלי, GP4G, ו- Trylage  שילוב החומרים בתכשיר מסייעים בהפחתת קמטים עמוקים, מילוי קמטוטים, מעניקים לו לחות מוגברת ומשיגים תוצאות מהירות הנשמרות לאורך זמן!

מחיר: 159 ₪ ל-10 מ"ל.

PERFECT ANTI AGING SERUM – סרום מושלם אנטי אייג'ינג

סרום חדשני פותח עבור עור פנים בוגר.  מיועד לטיפול אפקטיבי המעשיר את העור בלחות, מחליק ומטשטש מראה קמטים וקמטוטים ותורם לגוון עור אחיד יותר. הסרום מבוסס על שילוב ייחודי של מרכיבים המעניקים למרקם העור גמישות מרבית, מיצוק ומראה רענן וחלק יותר .

 מחיר  119.00 ₪. ל-10 מ"ל.

 ANTI WRINKLE CREAMקרם נגד קמטים מעושר ב3% חומצה היאלורונית מותאם לכל סוגי העור 30+.

קרם רב עוצמה, עשיר בחומרים פעילים אשר מחדשים, משקמים, מזינים ומטפלים בהפחתת קמטים עמוקים, שומרים על לחות מוגברת וגמישות לעור הפנים, מחדשים אותו ומעניקים לו תחושת רכות וקטיפתיות.  רכיבים פעילים: חומצה היאלורונית בריכוז של 3% – יעילה למילוי והחלקת קמטים עמוקים, שיקום מאגרי הלחות של העור וחידושו.

מחיר  119.00 ₪. ל-50 מ"ל.

ניתן להשיג ברשת בתי  המרקחת  "מכבי פארם"  בפריסה ארצית ובבתי מרקחת מובחרים ברחבי הארץ וברכישה דרך האתר https://gerovital.co.il /