עמוד הבית » הגנה מוכחת: המוצרים עם תו התקן לחסינות מקרינת UV

הגנה מוכחת: המוצרים עם תו התקן לחסינות מקרינת UV

AVENE מגן נגד שמש עם מסנן קרינה TRIASORB, צילום: יחצ
חברת AVENE הינו מותג דרמו קוסמטי אשר מבוסס מחקרית לטיפול בעור רגיש המיוצר על ידי חברת התרופות הצרפתית פייר פאברה. המוצרים מבוססים על מים טרמליים שנשאבים ישירות ממעיינות AVENE בצרפת.

המים הטרמליים בעלי סיליקה ועשירים במינרלים וקורט הם נשאבים ישירות ממי המעיין. במים שוכנת מיקרופלורה ייחודית ועתיקה בשם Aqua Dolomiae המייצרת את החומרים הפעילים הנמצאים במי המעיינות הטרמליים של אוון. המים הייחודיים נחקרו במעל ל-150 מחקרים שונים ונמצא כי הם מרגיעים גירויים, אנטי דלקתיים ומרככים את העור.

החברה משיקה מסנן TRIASORB מדובר על  פטנט מדעי וזאת לאחר 20 שנות מחקר ופיתוח על ידי חברת התרופות הצרפתית פייר פאברה ומעניק הגנה אופטימלית מקרני ה-UVB ו UVA- ומקרינת האור הכחול הגורמת לפיגמנטציה והזדקנות העור.

 קרינת האור הכחול

זוהי  קרינה חזקה מאוד אלקטרומגנטית בתחום הגלים הקצרים צגי מחשב, טלוויזיות, טאבלטים וסמארטפונים – מכשירים אלקטרונים משדרים כמויות גדולות של אור כחול בשל הטכנולוגיה שלהם ותאורה פלואורוצנטית.  אך אסור לשכוח שהמקור העיקרי של קרינת האור הכחול אליו אנו נחשפים הוא מהשמש, בפער גדול מכל המקורות האחרים.  מחקרים חדשים מראים כי קרינת האור הכחול, מזיקה לעור וגורמת להתפתחות פיגמנטציה, אובדן הגמישות ולהזדקנות מואצת של העור.

 מוצרי ההגנה מהשמש AVENE

מוצרי ההגנה מהשמש של AVENE מעניקים הגנה אופטימלית מקרני ה-UVB ו UVAוקרינת האור הכחול הגורמת לפיגמנטציה והזדקנות העור. מרקם הקרם אינו מורגש על העור, אינו שומני, אינו דביק, נספג במהירות תוך 3 שניות בלבד ומעניק לחות למשך 8 שעות. מועשר במים הטרמליים של AVENE המרגיעים את העור  ובקומפלקס ייחודי עם רכיבים נוגדי חמצון (אנטי-אוקסידנטים) להגנה מקסימלית על תאי העור. פורמולה ידידותית לסביבה. ללא סיליקון. נבדק דרמטולוגית. היפואלרגני. מתאים לעור רגיש. ללא אוקסיבנזון, ללא אוקטוקרילן.

בסדרה מגוון מוצרי הגנה לפנים פנים:

  • קרם הגנה  –  לעור יבש עם בישום וללא בישום
  • תחליב הגנה  –  לעור רגיל עד מעורב עם בישום וללא בישום
  • תחליב הגנה טינטד עם גוון  –  לעור רגיל עד מעורב
  • תחליב הגנה קליננס  –  לעור שומני

מחיר מומלץ:  119.90 ₪

אינטנס פרוטקט תחליב הגנה מהשמש SPF50+AVENE 

תחליב הגנה לפנים ולגוף בעל הגנה רחבה מקרני ה UVB/UVA -ומפני קרינת האור הכחול. התחליב מתאים לשימוש בתינוקות מגיל חצי שנה ומתאים גם לבעלי עור בהיר. ללא סילקון, ללא בישום, היפו אלרגני. מרקם התחליב אינו מורגש על העור, נספג במהירות בתוך 3 שניות, אינו משאיר סימן לבן ומעניק לחות גבוהה למשך 8 שעות.

מחיר מומלץ : 159.90 ש"ח

מוצרי ההגנה בעלי תו "מגן שמש" של העמותה הישראלית לסרטן העור, המקדמת מודעות, הסברה וחינוך בנושא התנהלות נכונה והגנה מפני השמש.

ניתן להשיג את המוצרים ברשתות הפארם ובתי מרקחת הפרטיים.

נסיינית המערכת: אני בחרתי קרם ההגנה ללא בישום ,הקרם קליל, נספג במהירות ואינו משאיר רגשת שמנונית או צמיגות על העור, מתאים לשימוש יומיומי. הקרם ללא ריח ובעל תחושה נעימה על העור והכי חשוב מגן על העור חובה להפוך אותו לחלק קבוע משגרת ההגנה מהשמש.

הוספת תגובה

הוספת תגובה