עמוד הבית » סדרת רחבה של האנטי-אייג'ינג REVITALIFT LASER

סדרת רחבה של האנטי-אייג'ינג REVITALIFT LASER

רויטליפט לייזר קרם יוםSPF20,קרם לילה ואמפולות צילום יחצ
מעבדות מותג הקוסמטיקה הבינלאומי לוריאל פריז משיקות שני מוצרים חדשים לטיפול בהזדקנות העור. הגיל הכרונולוגי, נזקי הסביבה והשמש (קרינת השמש גורמת עד ל-80% מסימני הזדקנות העור) ומצבי לחץ נפשיים משפיעים גם על עור הפנים שנראה עייף ובעל כתמי עור, גוון עור בלתי אחיד אשר מתחיל להתקמט. על מנת להילחם בסימני הגיל הבולטים ביותר, החברה משיקה שני מוצרי אנטי-אייג'ינג לטיפול ביתי ונוח.

על פי מחקר העוסק בהשפעות השמש על סימנים גלויים של הזדקנות העור, נמצא כי סימנים קליניים להזדקנות מושפעים בעיקר מגורמים חיצוניים ובינהם בעיקר חשיפה לשמש. וכן, נראה כי חשיפת UV אחראית ל- 80% מסימני ההזדקנות של הפנים.

מוצר ראשון – REVITALIFT LASER SPF20– (רויטליפט לייזר קרם מתקדם ליום SPF20): קרם אנטי-אייג'ינג מתקדם לשימוש יומי המכיל מקדם הגנה 20SPF. הפורמולה מכילה 3% + פרו-קסילן מרוכז – פטנט רשום של רכיב אנטי-אייג'ינג פעיל ממעבדות לוריאל פריז בצרפת, להפחתת מראה הקמטים ומיצוק עור הפנים, ורכיב LHA– רכיב פילינג המסייע ביצירת מרקם עור אחיד. בנוסף, הקרם מכיל 20SPF להגנה מפני קרני UVA ו-UVB המסייע במניעת הופעת כתמי פיגמנטציה כתוצאה מחשיפה לשמש.

 התוצאות:

באופן מיידי: העור מוזן ומוצק יותר.

בשימוש מתמשך: מראה הקמטים מפוחת, מרקם ומראה העור אחיד יותר- הפחתה של עד 30% מכתמי העור על הפנים.

הוראות שימוש:

מרחי את הקרם על גבי עור וצוואר נקיים מלכלוך ומאיפור, תוך עיסוי בתנועות סיבבויות מהצוואר כלפי מעלה.

מחיר מומלץ לצרכן:  110  ₪

מבצע השקה 25% הנחה: 82.5

 מוצר נוסף –  REVITALIFT LASER AMPOULES (רויטליפט לייזר אמפולות):  אמפולות לאפקט פילינג המעניקות זוהר, מראה עור חלק ומשפרות את מראה כתמי העור. האמפולות מכילות ריכוז גבוה של 10% חומצה גליקולית טהורה רכיב הנמצא בשימוש מרכזי בטיפוח העור. מסייע בהסרה יעילה של תאי עור מתים, ומייצר אפקט של עור מחודש תוך 7 ימים בלבד.

האמפולות מגיעות במארז של 7 אמפולות לשימוש ב-7 ימים,  על מנת לשמור על הרכיבים הפעילים סגורים הרמטית במינון אחיד, ובכך לשמר את טריות ואיכות המוצר.

 התוצאות:

לאחר שימוש באמפולה אחת– עור הפנים נראה קורן יותר ומרגיש חלק יותר.

לאחר טיפול של 7 אמפולות – מראה עור הפנים קורן יותר, מראה קמטוטי העור מופחת וסימנים כהים נראים בהירים יותר.

הוראות שימוש:

יש להשתמש בלילה ולהשלים את הטיפול עם מקדם הגנה (SPF) בבוקר שאחריי, מורחים במשך 7 ימים אמפולה אחת ליום, בבוקר או בערב, על עור נקי לחלוטין.

  1. מחזיקים את החלק הצר למעלה ומקשים עליו על מנת לוודא שכל הפורמולה נמצאת בגוף האמפולה.
  2. אוחזים היטב בגוף האמפולה ושוברים את החלק העליון והצר.
  3. יוצקים את הפורמולה לתוך כף יד נקייה ומורחים על הפנים והצוואר. המתינו מספר שניות עד לספיגה מלאה והמשיכו כרגיל עם שגרת הטיפוח שלכם. מומלץ למרוח את האמפולה אחרי ניקוי העור ולפני שגרת הטיפוח היומיומית הקבועה.
  4. לא לשכוח למרוח מקדם הגנה (SPF>15) בבוקר שאחרי מכיוון שחומצה גילוקלית יכולה להעלות את רגישות העור לשמש.

מחיר מומלץ לצרכן:  110  ₪

מבצע השקה 25% הנחה: 82.5 ₪

לשגרת טיפוח אנטי-אייג'ינג מושלמת עם REVITALIFT LASER:

שלב 1 – אמפולות לאפקט פילינג  +  שלב 2 –  קרם לילה  +  שלב 3 – קרם יום 20SPF

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה