עמוד הבית » סדרת BLONDME care לשיער בלונדיני

סדרת BLONDME care לשיער בלונדיני

בלונדמי סדרת הנטרול צילום: באדיבות שוורצקופף פרופשיונל
מותג עיצוב וטיפוח השיער המוביל בישראל שוורצקופף פרופשיונל השייך לחברת הנקל העולמית, משיק את סדרת BLONDME Care האייקונית של המותג בגרסה מחודשת וייחודית.

מוצרי הסדרה מיועדים לכלל סוגי הבלונד: שיער דק, שיער עבה, שיער שקיים הצורך  לניקוי עמוק ונטרול פיגמנטים צהובים. הסדרה מכילה טכנולוגיית 3D Bond Creation, שמטרתה לייצב את מבנה השערה וליצור קשרים חדשים שתורמים לחוזק וגמישות השיער לטווח הארוך.

המוצרים פותחו באמצעות קומפלקס פרוטאין מיוחד שממלא חללים בזקיקי השיער שנוצרו על ידי נזקים חיצוניים, ובין היתר אף מחזק את השיער ב-85% ומוסיף לו שכבת הגנה נוספת. כמו כן, המוצרים מבוססים על 4 פרוטאינים שונים שכל אחד מהם תוכנן בקפידה, בכדי להעניק טיפול יסודי לשיער.

סדרה מציעה 5 סוגים שונים של תתי סדרות:

לשיער דק עד רגיל- הסדרה כוללת בתוכה שמפו, מסכה וספריי קונדישינר. המוצרים מבוססים על מערכת הזנה קלילה לכל גווני הבלונד, ומכילים קומפלקס פרוטאין המבוסס על משי. בנוסף, הסדרה מסייעת לשיקום של קשרים פנימיים של סיבי השערה.

בלונדמי לשיער דק עד רגיל צילום: באדיבות שוורצקופף פרופשיונל

לשיער רגיל עד עבה– הסדרה כוללת בתוכה שמפו ומסכה אשר מסייעים לחיזוק קשרי סיב השערה בשילוב של פרוטאין קשמיר, שמטרתו לבנות ולשקם את הקשרים הפנימיים של סיב השערה בשיער בלונדיני עבה ומרדני.

בלונדמי לשיער רגיל עד עבה צילום: באדיבות שוורצקופף פרופשיונל

לניקוי עמוק– הסדרה כוללת בתוכה שמפו, מסכה ובוסטר המבוסס על ויטמין C. המוצרים מכילים תרכובת פרוטאין כותנה נורדית שמטרתה לבנות את הקשרים הפנימיים בסיב השערה, תוך ניקוי עמוק של השיער. כמו כן, המוצרים מבוססים על פרוטאין סויה שעבר תהליך הידרוליזה, יחד עם זרעי מורינגה שגורמים להחייאת שיער דהוי.

לנטרול תת גוונים צהובים– הסדרה כוללת בתוכה שמפו, מסכה וספריי קונדישינר. המוצרים תורמים לחיזוק קשרי סיבי השערה ואף מסייעים לנטרול של גווני חלודה וגוונים צהובים מבלי לשנות את צבע השיער. כמו כן, הם משפרים את יכולת סירוק השיער ומותירים אחריהם שיער רך וקורן.

טיפוח ללא שטיפה– הסדרה כוללת בתוכה קרם משקם וספריי גלייז. המוצרים מסייעים להגנה על השיער מפני חום ואוטמים קצוות מפוצלים בכ-90%. בנוסף, הם מחזקים את המבנה הפנימי של סיב השערה ומותרים את השיער רך ומבריק.

טווח מחירים בין 75-185 ₪

להשיג במספרות ובחנויות של שוורצקופף פרופשיונל

נסיינית המערכת: מדובר בסדרה חדשה ובכמה קטגוריות שונות לפי סוג השיער וייחודי לבעלי שיער בלונדי ומסייע לשמירת השיער ואינו גורם לשינוי צבע דהוי של השיער הצבוע, תכל'ס השתמשתי בסדרה לשיער דק מודה בפניכם הריח משכר! לאחר חפיפה השיער נראה מצויין ונעים ומוכן לפן, עושה את העבודה. יש לשים לב לקחת את הסדרה לפי סוג השיער והטיפול הנכון עבורכם.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה