עמוד הבית » סוכן הדוגמניות רוברטו בן-שושן פותח גלריה לאומנות

סוכן הדוגמניות רוברטו בן-שושן פותח גלריה לאומנות

רוברטו בן שושן עם האומן יצחק מבורך צילום יחצ
לאחר שכבש את עולם הבידור בישראל, מוצא סוכן הדוגמנות רוברטו בן-שושן אפיק חדש ומפתיע: גלריה לאומנות בבעלותו

הגלריה תציג אמנות מודרנית ותשמש כלוקיישן נבחר לתערוכות קבע ולתערוכות מתחלפות לאמנים ישראלים מובילים.

הגלריה, שממוקמת ברחוב קיבוץ גלויות 32 תל אביב, החלל משמש לצורכי צילומי הפקת סדרות בכיכוב הטאלנטים של בן-שושן ("פורמולה"), כמו גם השקות (האחרונה שבהן: ליין המוצרים של נועה קירל), צילומי ערוץ היוטיוב הפופולרי SHOCK ועוד.
הכיוון המפתיע נוצר כתוצאה מהיכרות עם האמן יצחק מבורך, שעיצב עבור בן-שושן לופטים ענקיים לצורכי צילומים ללקוחותיו. בן-שושן והן מבורך הם ילידי בת ים מכירים מילדות והחיבור ביניהם היה מיידי ואתנטי .

מבורך פתח השבוע בתערוכה בבית האמנים בתל אביב, שם הוא מציג את "טיוב פייס" –  סדרת פסלים שבה הוא ממשיך לנהל דיאלוג עם מדיום האמנות הפלסטית על כל מרכיביו: מסרים חברתיים וביקורתיים, ומבט מפוכח על השדה האמנותי העכשווי (אוצר: אריה ברקוביץ').

בן-שושן: "אני מאמין שכל ישראלי צורך תרבות פופולרית לצד תרבות גבוהה – כל אחד והמינונים המתאימים לו. המטרה שלי בפתיחת גלריה לאומנות דווקא במתחם הזה היא לקרב את מי שפחות נחשפים לאומנות גבוהה, ולפתוח להם את הדמיון. התערוכה העכשווית של מבורך עוצמתית ומרתקת, ואין לי ספק שהוא האיש הנכון להוביל ולנהל את הגלריה".

מבורך: "אני נרגש לפתוח פרק חדש בחיי, ומשוכנע שהחיבור הזה יפתיע רבים. האומנות שייכת לכולם, והתמזל מזלנו שאנחנו יכולים להנגיש תרבות גבוהה גם למי  שפחות מכיר אותה. אין לי ספק שרוברטו מחובר לגלריה בנימיו, ויעודד אמנות ישראלית עכשווית על כל גווניה".

הוספת תגובה

הוספת תגובה