עמוד הבית » סיכה – הסוד הפשוט למין מוצלח

סיכה – הסוד הפשוט למין מוצלח

צילום: pexels
לוקח רק 10 שניות כדי להוכיח שחומרי סיכה משפרים את חוויית ההתעלסות.

סגרו את הפה ויבשו את השפתיים. העבירו עליהם אצבע קלות, תוך כדי תשומת לב רבה לאיך זה מרגיש לכם. עכשיו, לקקו את השפתיים בצורה מסיבית. העבירו שוב את אותה אצבע קלות על השפתיים הלחות, ושוב התמקדו בהרגשה. רוב הסיכויים שליטוף שפתיים לחות הרגיש לכם יותר חושני. עכשיו אתם יודעים איך חומרי סיכה מיניים יכולים להועיל לכם ליהנות הנאה רבה יותר בהתעלסות.

בתרגיל זה, חומר הסיכה היה רוק. רוק הוא חומר הסיכה המיני הפופולרי והעתיק ביותר בעולם. הוא יעיל, זמין והוא בחינם. הבעיה עם רוק שהוא יותר מימי מאשר חלקלק, שלא לדבר על זה שהוא מתייבש מהר. לשיפור ההנאה, רוק לא יעיל כמו חומרי סיכה מסחריים. תמורת סכום זעום, ניתן לרכוש כיום חומרי סיכה איכותיים.

צילום: pexels

למרות היתרונות שלהם, לא הרבה  משתמשים בחומרי סיכה. מדוע? מכיוון שרוב בני אדם מאמינים שמין "רגיל" כולל רק את הגוף, ולא שום דבר אחר, כלומר, סיכה טבעית נרתיקית בצירוף רוק למקרה הצורך. הטעות היא שחומרי סיכה הם כמו כל משפרי מין אחרים: אור נרות, מוזיקה מתאימה, הלבשה תחתונה או כוס יין. משום מה ישנה דעה רווחת אצל כמה מיועצי המין ששימוש בחומרי סיכה זה רק בדרך אגב כשלנשים ישנה בעיה – שהן אינן  'מייצרות' סיכה נרתיקית מספקת. אבל זה לא בהכרח נכון. גם אם אישה רטובה בשפע, היא ואהובה עשויים ליהנות יותר בשימוש בחומרי סיכה ראויים.

בכמה סקרים ותשאולים שקראתי עולה שקיימת שכיחות של 20 אחוזים מהנשאלות לגבי יובש בנרתיק והמפתיע הוא שהן התייחסו לכך בתור בעיה שהן סובלות ממנה בזמן קיום יחסים, תוך התעלמות מפיתרון של מחומרי סיכה מסחריים, אשר תוך שניות מבטלים לחלוטין את הבעיה הזו.

שימון ורטיבות אצל נשים

בשנות ה-60, חוקרי המין החלוציים מאסטרס וג'ונסון, תפסו את רטיבות הנרתיק כסימן מובהק של עוררות מינית אצל נשים. מאוחר יותר נתברר שזה נכון רק לגבי חלק מהנשים. עבור נשים רבות, רגילות לחלוטין, לרטיבות הנרתיקית לוקח זמן רב יותר להופיע, וכאשר היא מופיעה, ייתכן שלא יהיה הרבה ממנה. כלומר, נשים יכולות להרגיש מגורות מינית ולא לייצר סיכה טבעית מרובה.

צילום: pexels

מלבד הבדלים אישיים בין נשים, סיבות אפשריות לרטיבות מועטת כוללות: גיל, שינוי ברמת ההשפעה של הורמון המין הנשי 'אסטרוגן' הממלא תפקיד חשוב בשימון הנרתיק. מכיוון שהאסטרוגן משפיע על שימון הנרתיק, נשים לרוב מייצרות כמויות שונות ממנו בזמנים שונים של החודש. לחץ, החל מטירדות בעבודה ועד מתחים במערכות יחסים עצמן, כל אלו עלולים לפגוע בתגובה המינית אצל גברים ונשים כאחד. אצל נשים רבות, מתח מפחית את הסיכה. כמו גם סמים, אלכוהול, סיגריות,  גלולות למניעת הריון, תרופות נוגדות דיכאון ותרופות פסיכיאטריות רבות אחרות, וכל תרופה הגורמת ליובש בפה.

אפילו נשים שמייצרות מידה טובה של שימון טבעי, זקוקות לפעמים ליותר במהלך יחסי מין ממושכים, כלומר שהרטיבות היא מעולה בבסיס ולאט לאט הולכת ודועכת. זה אמנם יכול לקרות בגלל משהו שקרה באקט וגרם לעוררות לדעוך, אך לרוב מדובר בתגובה טבעית של הגוף שאינה קשורה לעוררות מינית.

ישנה עוד עובדה מעניינת. מצוי שישנם מוקדים  שונים בוואגינה הנשית שיכולים לגרום לרטיבות יותר מאשר מקומות אחרים. כלומר, נכון שישנה הרטיבות הטבעית מגירוי מיני, אך לפעמים מגע באצבעות או חדירה הנוגעת באיזורים כמו נקודת ה – g או ה – u, שהיא פנימית יותר, גורמים להגברת הרטיבות באופן ניכר. בדרך כלל בתנוחת רכיבה כשהאישה על הגבר, מה שמתחיל ברטיבות קלילה, הופך לרטיבות עוצמתית נרגשת עד סביב הירכיים ממש, בגלל המגע והגירוי המתבצע בתנוחה זאת לנקודות שהזכרתי.

ישנם ארבעה סוגים של חומרי סיכה מצויים בשווקים

על בסיס מים, בסיס שמן, שהם הנפוצים ביותר וישנם גם כאלה שהם על בסיס נפט ובסיס סיליקון. לכל אחד יש יתרונות וחסרונות.

חומרי סיכה על בסיס מים

רוב חומרי הסיכה הם על בסיס מים. הם מכילים בדרך כלל מים; גליצרין, מתחלב סירופ-מתוק; פרופילן גליקול, המסייע למוצר לשמור על לחות; וחומר משמר. חומרי סיכה על בסיס מים מגיעים גם בשתי וואריציות שונות: נוזל וג'ל.

חומרי סיכה על בסיס מים בטוחים לשימוש על הפות, הדגדגן והפין, וכן בנרתיק ובפי הטבעת. הם אינם מכתימים מצעים או בגדים. והם גם בטוחים אם בלעתם אותם במקרה במהלך מין אוראלי. למרות שחומרי סיכה על בסיס מים בטוחים, חלק מהמרכיבים עלולים לגרום לגירוי או לתגובות אלרגיות אצל אנשים רגישים. חומרי סיכה על בסיס מים פועלים היטב על איברי המין, אך אינם יעילים כדי לשמש כחומר עיסוי על מרחבי עור גדולים. חומרי סיכה רבים על בסיס מים הם "חסרי טעם", ויש גם חומרי סיכה  בטעמים שונים. במהלך התעלסות ממושכת, חומרי סיכה על בסיס מים עלולים להתייבש ואז מרעננים אותם שוב עם מעט רוק או מים. יש הממליצים להניח קערת מים קטנה ליד המיטה כדי לטבול בה את האצבעות.

צילום: pexels

חומרי סיכה על בסיס שמן

חומרי סיכה על בסיס שמן הם התכשיר המועדף עלי להמלצה. הם כוללים: שמני צמחי ואגוזים, קריסקו וחמאה. הם זולים, זמינים, ניתן להשתמש בהם גם על איברי המין וגם כנוזל עיסוי. ניתן לסכך איתם בבטחה על הפות, הדגדגן והפין, ולהשתמש בהם בתוך הנרתיק ופי הטבעת. סיכה על בסיס שמן בטוחה לבליעה במהלך מין אוראלי.

ניתן למצוא כיום תכשיר סיכה מגניב על בסיס שמן שנקרא שמן מתחמם, שבמגע עם העור הוא מחמם אותו ומוסיף גירוי חזק יותר כשמדובר באיזורים מיניים מובהקים, וכן נותן הרגשה נעימה יותר בעיסוי כלל גופי. לרוב מדובר בעיסקת קומפלקט – שמן מתחמם מתלקק. ניתן להזמין באינטרנט בקלות.

טיפים לשימוש נכון בחומרי סיכה במהלך האקט

בעת התזת או שפיכת חומרי סיכה, אל תתיזו אותם ישירות על איברי המין של אהובתכם, משום שישירות מתוך המיכל, הם מרגישים קרים וצורמים. מרחו כמות קטנה של חומר סיכה על היד, שפשפו אותה בין אצבעותיכם כדי לחמם אותה, ולאחר מכן לטפו את אהובתכם באצבעות משומנות. אפשר גם להתיז כמות נכבדת על הירך למשל, שתהיה כמין מאגר ללקיחה ושימוש מיידי לפי הצורך.

שימון של הדגדגן – ייתכן מאד ששימון טבעי של נשים לא יגיע עד לדגדגן. רוב הנשים אומרות שהן נהנות הנאה גדולה ביותר מליטופי דגדגן עדינים ומשומנים היטב. כמו כן שימון על הפין ועל שק האשכים מוסיף מימד נוסף לליטופים של איברי המין של גברים.בזמן קיום יחסי מין נרתיקיים, אל תשמנן רק את הנרתיק שלה אלא גם את איבר המין שלך. כאשר פין משומן היטב נכנס לנרתיק משומן היטב, הצימוד מרגיש נוח יותר, קרוב יותר ומספק יותר מבחינה אירוטית.

שימון הפטמות – אצל חלק גדול מגברים ונשים כאחד, פטמות מעוררות מינית ורגישות להפליא למגע. כמה טיפות של חומר סיכה הופכות אותן למעוררות עוד יותר. קרמי עיסוי יכולים גם להוסיף חושניות דמוית סיכה לליטוף הפטמות והחזה.

במהלך מין אנאלי. התלונה הנפוצה ביותר על יחסי מין אנאליים היא ש"זה כואב". סיבה מרכזית היא חוסר סיכה. בניגוד לנרתיק, התעלה האנאלית לא מייצרת שימון טבעי. זה גם פתח קטן יותר והדוק יותר. לכן השתמש בחומר סיכה בנדיבות בתוך ומסביב לפי הטבעת, ועל כל מה שנכנס אליו – אצבע, איבר מין או צעצוע מין. כמה מחומרי הסיכה המשווקים במיוחד למין אנאלי מכילים חומר הרדמה כדי לסייע בהפחתת אי הנוחות. כדאי להיזהר עם מוצרים מעין אלה. אי נוחות היא הדרך של הגוף לשדר שמשהו לא בסדר. מוצרים מרדימים מכבים את מערכת האזהרה של הגוף ומגבירים את הסיכון לפציעה. אין צורך בחומרי הרדמה. משחק אנאלי אוהב ומיומן לא אמור לגרום לאי נוחות.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה