עמוד הבית » סינגל חדש "שיבוא"- אהוד בנאי, שלומי שבת, לאה שבת, מיכה ביטון

סינגל חדש "שיבוא"- אהוד בנאי, שלומי שבת, לאה שבת, מיכה ביטון

עטיפת הסינגל, צילום: יחצ
מיכה ביטון יליד שדרות חי כבר 33 שנים במושב נתיב העשרה, ב7.10.23 במתקפת הפתע של חמאס השתנו חייו. מיכה וכל משפחתו 11 נפשות שהו בממד 14 שעות וניצלו בנס.

למושב נתיב העשרה חדרו מחבלים שרצחו 20 מטובי בניה של המושב ביניהם ארבעה חברים קרובים של מיכה אורן שטרן, יגאל וקס, עמית וקס ודני וובק זכרם לברכה. חברים שיצאו להגן על המושב ונפלו. בשנת 2020 ביוזמת מיכה ובהובלתו ויחד עם חבריו שנפלו הקימו פאב חברתי במו ידיהם, פאב "הגן" נהיה לבית חם למיטב אומני ישראל והפך למרכז הבילוי והפנאי של התושבים למרות האירועים הביטחוניים החוזרים ונשנים והקרבה לגדר המפרידה עם עזה.

בפרויקט חידוש השיר "שיבוא", מיכה פנה לאהוד בנאי, ולשלומי ולאה שבת שהסכימו מיד להשתתף בפרויקט. ויחד אתו הפכו ארבע קולות ששרים לארבעת החברים שנפלו. השיר "שיבוא" מייחל גם שהחטופים יחזרו לביתם במהרה. שחיילנו ישובו לשלום. ושמיכה יחזור עם משפחתו  לביתו.

מיכה מספר: "מאמין שיבוא יום ופאב "הגן" הפאב החברתי שהקמתי עם חבריי ישוב לנגן מוסיקה עם מיטב האומנים מהארץ ויהיה בו הרבה אור ואהבה כפי שתמיד היה ועוד יותר".זאת תהיה תמונת ניצחון הרוח על האסון שמיכה וחברי נתיב העשרה וכל העוטף עברו.

הפקה מוסיקלית: שמוליק דניאל

כל הכנסה מהשיר תהינה להנצחת זכרם של החברים שנפלו.

תגובה

הוספת תגובה