עמוד הבית » ספרים חדשים: בשביל הסמכות,לפגוש את העוצמה שבך

ספרים חדשים: בשביל הסמכות,לפגוש את העוצמה שבך

תמונה של הספר

הורות היא משימה מורכבת מאוד. דילמות, התלבטויות, לעיתים תחושות שהילדים אינם מקשיבים לנו, וכל זאת לצד משימות החיים השוטפות .

הספר 'בשביל הסמכות- הדרך להורות בטוחה, רגועה ומהנה" מאת דורית חרמון, מנחת הורים.

דורית כתבה את הספר על מנת להנגיש להורים את הדרך להורות בטוחה, רגועה ומהנה יותר- ולהראות להם שזה די פשוט. הספר מותאם להורות של המאה הנוכחית עם האתגרים הקיימים ביום יום שלנו שלא היו קיימים אצל ההורים שלנו, ועלינו ללמוד להתמודד איתם. הוא אמנם מבוסס על השיטה האדלריאנית אותה דורית למדה ובה היא משתמשת בהדרכת הורים וצוותי חינוך, אבל הוא מביא לידי ביטוי את השיטה שהיא פיתחה שנקראת 'שיטת הסמכות'.

אחרי שליוותה מאות הורים בקליניקה, בהרצאות ובסדנאות, וכמובן מהניסיון הפרטי שלה כאמא פיתחה את השיטה שמחולקת לחמישה צעדים- והם הפרקים הראשיים של הספר. השיטה מוגשת בשפה קלילה ויומיומית, כולל דפי תרגול לעבודה עצמית וסימונים קבועים, ומותאם לעומס הגדול שכולנו חיים בו. כדי להקל את הקריאה, כל פרק מסתיים בתרשים סיכום הנקודות העיקריות.

הכל נמצא שם! כל האתגרים שאנו נתקלים בהם בתור הורים – יחסי אחים, יחסים חברתיים ואיך לדבר עם הילדים על מין, וכן תשובות לשאלות נפוצות שמטרידות הורים, כגון הכנה למעבר דירה, התנהלות כלכלית בחופש הגדול, טיפול בחיות מחמד ועוד.זהו חצי מדריך חצי חוברת לעבודה עצמית, כרוך בספירלה לשימוש נוח, עם מקומות לכתיבה, סיפורים אישיים של דורית מהטיפולים ומחיי הפרטיים-דוגמאות שמטרתן להבהיר שאתגרי ההורות דומים אצל כולנו.

את הספר אפשר לקרוא בפעם אחת כספר הדרכה, או לבחור פרקים. אפשר להתנסות בתרגילים שמעניינים ולדלג על אחרים, לקרוא ביחד או לבד., או בקצב איטי; אפשר להתנסות בתרגילים, או לדלג עליהם – הבחירה היא שלכם.  ההמלצה היא לקרוא לתרגל בכדי להטמיע את הנושא ולחוות תהליך מעמיק ומשמעותי. וכמובן לשמור את הספר לכל מקרה שלא יקרה- כמו ספר של עזרה ראשונה להורות!

לרכישת הספר: http://bit.ly/39Ap24b

נסיינית המערכת: הספר מעין מדריך כתוב בגובה העיניים, גורם לנו לעשות "סדר" באירגון בתוך כותלי הבית, טיפים ועידוד לחינוך הילדים, מציאת פתרונות והכול כתוב בצורה ברורה עם איורים, אפשרות לכתוב ולדייק דברים חשובים ולכתוב דברים חשובים אישיים.הייחודיות בעיני במדריך שיש כאן יכולת למצוא את הנושאים הרלוונטים בעיני אין צורך להתחיל כמו ספר רגיל מהתחלה. מומלץ בכל בית.

הספר לפגוש את העוצמה שבך/ חני פרנקל 

מדריך לאימון וליישום עצמי, והוא מופנה לנשים אשר חפץ בהן להצליח יותר בקריירה ובעסקים.הספר מציע שיטת אימון חדשנית המשלבת קטעים תיאורטיים, מגוון רחב של דוגמאות ותרגילים מעשיים, שיעזרו לכל אישה לעבור תהליך להשגת השינוי המיוחל בחייה.

בספר את עומדת לגלות את העוצמות שכלל לא חשבת שקיימות בך, ולרתום אותם להצלחה שלך. כל אישה שרוצה לפגוש את האישה העוצמתית שבה תוכל להגשים את עצמה בשישה צעדים פשוטים.

חני פרנקל M.A, היא מאמנת מוסמכת מאז 2007, מרצה ומנטורית להצלחה.

חני ליוותה מאות נשים בתהליכי שינוי וחיבור לנשים העוצמתיות שהן. המוטו שלה הוא שלכל אישה יש מתנה ייחודית, וכל אחת שמגיעה  למימוש הפוטנציאל הגבוה שבה, חיה חיי הגשמה ופרנסה בשפע.הספר מיועד לנשים שרוצות להתחבר לעוצמות שלהן ולהתעורר כל בוקר עם תשוקה לעשייה ולמימוש עצמי.

לנשים שיקראו את הספר ותעבורנה את התהליך, צעד אחר צעד בדרך להגשמה, תעבור מסע אישי מרתק ומעצים ותסיים אותו אישה אחרת: עוצמתית, מלאה באהבה עצמית, חיה בהרמוניה עם הסביבה ונהנית מאיכות החיים לה היא ראויה.

כריכת הספר לפגוש את העוצמה שבך -של חני פרנקל

מידע נוסף באתר:   www.hanifrenkel.co.il

נסיינית המערכת: הספר הינו כלי לכוון את המטרה ולחדד את הדרך לנקודות בכדי להגיע למימוש עצמי ויכולות גבוהות בעשייה הנכונה ולמכוונות להצלחה ממוקדת. המדריך נותן הכירות עם האני העצמי ולימוד תכונות האופי האישיות תוך כדי תרגול מעשי, חשיבה קוגנטיבית והעלאת המודעות לעשייה ועמידה ביעדים.כלי עבודה אישי.