עמוד הבית » סרטי קולנוע חדשים 2023 בקולנוע

סרטי קולנוע חדשים 2023 בקולנוע

צילום: באדיבות פורום פילם

'איש ושמו אוטו'

הסרט המבוסס על רב המכר העולמי 'איש ושמו אובה' מאת פרדריק בקמן הוכתר כרב מכר על ידי הניו יורק טיימס.  דרמה וקומית על אוטו אנדרסון (טום הנקס), אלמן נרגן ומקובע בדרכיו ומופנם החי לבדו. משפחה צעירה ומלאת חיים עוברת לגור בבית הסמוך, הוא פוגש במהרה יריבה ראויה בדמות מריסול החריפה חייכנית וההריונית, הדואגת לו למרות הקשיחות שלו אליה. אך עם הזמן חברות הבלתי צפויה הופכת את עולמו והוא מספר את סיפורו הדרמטי האישי. סיפור מצחיק ומחמם לב על חברויות בלתי צפויות. הסרט מרגש ומשחקו של טום הנקס נפלא.

במאי: מארק פורסטר,  שחקנים: טום הנקס, רייצ'ל קלר

בבילון

מהבמאי דמיאן שאזל ('לה לה לנד', 'וויפלאש'), 'בבילון' הוא אפוס מקורי המתרחש בלוס אנג'לס של שנות ה-20. את הקאסט המרשים של הסרט מובילים בראד פיט, מרגו רובי ודייגו קאלווה. בסיפור של שאפתנות מוגזמת ושפע שערורייתי הגורם לצופה לא לקום מהכסא, הסרט עוקב אחר עלייתן ונפילתן של מספר דמויות במהלך תקופה של דקדנטיות ושחיתות חסרות מעצורים בהוליווד.
babylon צילום: באדיבות פורום פילם
צילום: באדיבות פורום פילם
בימוי: דמיאן שאזל, שחקנים: בראד פיט, מרגו רובי, דייגו קאלווה, ג'ין סמארט
סיפורו של אמט טיל
הסרט דרמה מרגשת, עוצמתית וכואבת הסיפור עוסק בסיפור האמיתי על הרדיפה הבלתי פוסקת של מיימי טיל מובלי אחר צדק עבור בנה בן ה-14, אמט טיל, שב-1955 נרצח בלינץ' אכזרי  עקב גזענות של אותה תקופה וזאת בזמן שביקר את בני דודיו במיסיסיפי. הסיפור כואב ומטלטל העוצמה  של הסרט נוצר מצילומים מרהיבים ותקריבים ייחודיים לסרט הגורמים להתחבר אל הדמות הראשית ולהבין את כאבה המר.הצעקה של האם לנוכח העובדה שבנה נרצח מבקעת את לב הצופים וגורמת להזיל דמעה. מיימי במסע למאבק אקטיבי, אנו רואים את הכוח האוניברסלי והיכולת של אם להצית תנועה שזעזעה את העולם.צילומים מרהיבים בסרט כגו שדות הכותה, הרבה תמונות עם טישטוש. סרט עשוי טוב, נפלא מרגש ונוגע ללב.
צילום: באדיבות פורום פילם
צילום: באדיבות פורום פילם

בימוי: צ'ינוני צ'וקוו

שחקנים: דניאל דדוויילר, ג'יילין הול, וופי גולדברג

הסרטים  מופצים  ע"י פורום פילם בבתי הקולנוע.