עמוד הבית » מה עושים בסופ"ש ? סרטי קולנוע הנחשקים

מה עושים בסופ"ש ? סרטי קולנוע הנחשקים

פוסטר עברית מהיר ועצבני 9

מהיר ועצבני 9 / בימאי ג'סטין ליין 

דום טורטו (וין דיזל) מנהל חיים שקטים ושלווים לכאורה עם לטי ובנו, בריאן הקטן, אך שניהם יודעים שהסכנה תמיד אורבת להם מעבר לפינה. איום חדש ישן יאלץ את דום להתעמת עם חטאי העבר על מנת להציל את אלה שהוא הכי אוהב היום. צוותו הוותיק מצטרף אליו כדי לעצור מזימה עולמית בהובלת המתנקש ונהג המירוצים הכי מיומן שנתקלו בו אי פעם: אדם שהוא במקרה גם אחיו האבוד של דום, ג'ייקוב (ג'ון סנה) . בדרך אויבים ותיקים יחזרו, חברים מפתיעים יקומו לתחייה, ההיסטוריה תיכתב מחדש והמשמעות האמיתית של "משפחה" תיבחן כמו שלא נבחנה מעולם.

האקשן הפעם גדול מתמיד וחוצה גבולות – מלונדון לטוקיו, ממרכז אמריקה ועד אדינבורו, מבונקר סודי באזרבייג'ן ועד לרחובות העיר העתיקים של טבליסי. יהיה עצבני.

צילום אדיבות סרטי טוליפ

וין דיזל, מישל רודריגז, טייריס גיבסון, כריס "לודאקריס" ברידג'ס, ג'ון סנה, ג'ורדנה ברוסטר, נטלי עמנואל, סונג קנג, עם זוכת האוסקר הלן מירן, וזוכת האוסקר שרליז ת'רון.

ארה"ב 145 דקות

נססינית המערכת: הסרט

טום וג'רי / בימאי טים סטורי

סדרת אנימציה המוכרת בילדותנו על חתול ועכבר שהם אוייבים ומאידך גם חברים טובים, לראשונה הסרט מגיע חייב אקשין משולב עם אנימציה. כג'רי העכבר עובר לביתו החדש מחילה בבית מלון מפואר בעיר הגדולה ניו יורק ערב "חתונת המאה", המלון נאלץ לשכור את שירותו של טום החתול על מנת לתפוס את העכבר השובב.קרב מתפתח בין השניים המאיים להרוס את החתונה והמלון .

צילום באדיבות סרטי טוליפ
צילום באדיבות סרטי טוליפ

ארה"ב, 100 דקות