עמוד הבית » עיצוב נעליים מפסולת מהאוקינוסים

עיצוב נעליים מפסולת מהאוקינוסים

adidas FORUM MID PARLEY צילום: יחצ חול
מותג האופנה אדידס בשיתוף עם הארגון הסביבתי העולמי Parley for the Oceans (פרליי), הפועל לטיהור האוקיינוס מחלקי פלסטיק, המותג משיק קולקציית נעליים אשר תכלול את נעלי אוריגינל'ס העשויות מכ-70% פלסטיק שנאסף מהאוקיינוסים.

הקולקציה, מעוצבת בצבע לבן בשילוב עם רצועה שחורה, כוללת 5 סוגי נעליים מובילות ואייקוניות של adidas שעוצבו מחדש תוך שימוש בפלסטיק שנאסף מחופי האוקיינוסים ע"י adidas ו-Parley : החל מנעלי ה- Superstar וה- Stan Smith הפופולריות ועד לדגמי ה- Forum, Nizza Hi, ו- NMD_R1. עיצוב הנעליים הללו ממשיך את קו ההתייעלות הסביבתית של המותג המבטא באמצעות חדשנות, ניצול חומרים ומיחזור. פיתוח מחזור חיים מעגלי למוצר, כך שניתן יהיה להשתמש בו או בחלקיו פעם נוספת, הוא צעד חשוב לצמצום הזיהום באוקיינוסים ושמירה על הטבע.

adidas STAN SMITH PARLEY 399.9צילום: יחצ חול

בכל שנה המותג מזמין לקחת חלק באיסוף הפלסטיק ולהשתתף במרוץ, כאשר בין 23 במאי ועד ה-08 ביוני על כל 10 דקות ריצה באפליקציית adidas Runtastic, ארגון Parley  מתחייב לאסוף פלסטיק במשקל של בקבוק פלסטיק אחד. הפסולת מועברת למתקן טיפול לטובת ייצור קולקציות חדשות, העשויות מכ- 70% פלסטיק ממוחזר.

adidas SUPERSTAR PARLEY 549.9 צילום: יחצ חול

מטרת מירוץ האוקיינוסים של adidas ופרליי היא להעלות את המודעות לחשיבות ניקיון הים, ולהראות כיצד מיליוני צעדים קטנים ומאמץ משותף יכולים יחד לגרום לשינוי ענק.

 טווח מחירים: 349.9-599.9 ₪

הקולקציה זמינה בחנויות adidas ובאתר הסחר.

adidas X Parley

הרשמה למרוץ חינמית דרך אפליקציית adidas Runtastic
זמין בApp store – וב- Google play