עמוד הבית » ערב זיכרון לנרצחי 07 באוקטובר של פסטיבל נובה

ערב זיכרון לנרצחי 07 באוקטובר של פסטיבל נובה

מיצג אורות באירוע זכרון לנפגעי נובה צילום: גיל טייכמן
אמש נערך אירוע זיכרון והנצחה ייחודי לחברי וחברות קהילת שבט הנובה במתחם שהוקם לפני כחודש באולם כוכב הים, שבשדות ים, במסגרתו הופעל מיצג של כ-500 פנסים שהאירו את השמיים, כי את האור של הנפגעים – לא יכבה שום כוח בעולם, זאת לצד מוזיקה והופעה חיה של אושר כהן וישי ריבו.

הטקס הוקדש לנרצחים ולנרצחות, נעדרים ונעדרות, לחטופים והחטופות מפסטיבל ״סופר נובה" מהשבת של השבעה באוקטובר ונכחו בו המשפחות השכולות והכואבות, משתתפי ומשתתפות פסטיבל הסופרנובה הם התכנסו יחד, קיבלו תמיכה, וחיבוק חם ואוהב מהקהילה שמשקמת את נפגעיה ומחזקת את המשפחות. במהלך הטקס דיבר נמרוד ארנין, אחד המפיקים שאחותו, איילת ארנין נרצחה במסיבה. הדלקת הפנסים הוקדשה להשבת החטופים והחטופות, להעלאת מודעות לנעדרים והנעדרות ולעילוי נשמת הנרצחים והנרצחות, ת.נ.צ.ב.ה.

במתחם הטיפולים שהקימו עבור ניצולי המסיבה ומשפחות הנרצחים, החטופים והנעדרים בגן האירועים כוכב הים שבשדות ים, יצאו השלושה בהצהרה ראשונה לתקשורת מאז התרחש האסון הנורא.  השלושה הדגישו כי לפסטיבל היו כל האישורים הדרושים על ידי כל גורמי הביטחון, ״את האירוע אבטחו כ-27 שוטרים חמושים בשכר, ועוד צוות אבטחה של 80 מאבטחים על פי הדרישות. ב-10 וחצי הגיע כוח צבאי ראשון למתחם המסיבה במטרה לחלץ את המבלים״.

מיצג אורות באירוע זכרון לנפגעי נובה צילום: גיל טייכמן

מפיקי הנובה זקוקים לתרומות כדי להמשיך ולהפעיל את מתחם הטיפולים המתנדב – לתרומות: https://giveback.co.il/project/75961