עמוד הבית » פאר ויוקרה במלון חדש – "מלון אלמונד" נפתח השבוע

פאר ויוקרה במלון חדש – "מלון אלמונד" נפתח השבוע

מלון אלמונד חדר צמוד בריכה צילום: אבשלום לוי
ביום ראשון האחרון נערכה פתיחה חגיגית למלון החדש "מלון אלמונד",רשת מלונות C-Hotels הממוקם במקום אסטרטגי מול הרי ירושלים בנווה אילן.

מלון בוטיק החדש 'אלמונד' של רשת מלונות C-Hotels, הושק השבוע.  מלון בוטיק וספא יוקרתי למבוגרים בלבד, בסטנדרט אירוח גבוה ועל רקע נוף מרהיב של הרי ירושלים לצד לאונג' על הגג עם תצפית פנורמית. המלון עוצב בהשראת קונספט נעים בעל צבעוניות אלגנטית המקבלת את פני האורחים מדלת הכניסה. אווירה ססגונית ונינוחה מקבלת ביטוי בריהוט ובפרטי אומנות השזורים ברחבי המלון. בעיצוב המלון שולבו פרטי אומנות ייחודים של אמנים ישראלים, ביניהם: צחי נבו המעצב הראשי של יומסקו המתמקד ביצרת אימג'ים בתלת מימד, הציירת שירה פלד הראל, עם ציורי קיר אמורפיים, צילומים של הצלם הבינלאומי, אבשלום לוי, סטודיו קוזי, גלריית 100 המפגישה בין עולם העיצוב לאומנות ועוד.. על העיצוב האדריכלי במלון אמון האדריכל הוא אריה דבילנסקי, ועל מיתוג ועיצוב המלון חיה ברק.

טרקלין מול נוף הרי ירושלים ואח, צילום: אבשלום לוי

חדרי המלון 

המלון מתפרש על פני שלוש קומות ובו 60 חדרים מפוארים ומרווחים במיוחד (בין 33-37 מ"ר), כל חדרי המלון מאובזרים באופן מוקפד ומדויק: מוצרי רחצה של המותג הצרפתי L’Occitane, מצעים רכים ויוקרתיים, מכונת קפה וערכת VIP הכוללת משקאות קלים ועוגיות. במלון ארבע סוגי חדרים: חדר אלמונד בריכה, מרווח ומעוצב עם בריכה צמודה, חדר אלמונד בלקוני נוף, חדר מרווח בעל יציאה למרפסת נוף, חדר אלמונד גארדן, חדר סטודיו מרווח במיוחד בעל יציאה למרפסת אינטימית שמתמזגת עם גינה פסטורלית וחדר אלמונד בלקוני, חדר סטודיו מרווח במיוחד עם מרפסת המשקיפה לגינת המלון.

מלון בחדר, צילום: עידן גור

 מסעדת המלון

 בעלת תפריט מתחלף לאורך היום, המבוסס על תוצרת מקומית ובסגנון חלבי. ארוחת הבוקר משלבת מזנון עשיר ומנות בהגשה, כאשר לקראת צהרים משנה המסעדה פניה והופכת לטרקלין. האירוח כולל כניסה חופשית לטרקלין בו מוגש יין, משקאות וכיבוד קל. בנוסף, ניתן להזמין מנות חמות מתפריט המסעדה (בתוספת תשלום). בערבי שישי מוגשת ארוחת ערב מסורתית בסגנון צמחוני.

מרפסת המלון 

אחת הפינות המיוחדות במלון היא המרפסת המשקיפה, הנמצאת בקומה העליונה ומציעה נוף מרהיב של הרי ירושלים. המרפסת מעוצבת בסגנון רומנטי וכוללת פינות ישיבה נעימות עם שולחנות, כורסאות וספות רכות. בכל פינה ישנו חימום חשמלי קטן שנותן תחושה נעימה וחמימה. התאורה העדינה, המוזיקה השקטה ברקע והנוף המרהיב יוצרים אווירה אינטימית ורומנטית מאוד. זוהי המקום האידיאלי לזוגות ליהנות מרגעים של שקט, רוגע וקרבה. אפשר לשבת צמודים, ללגום יין, לנהל שיחות אינטימיות ופשוט ליהנות מהנוכחות של בן או בת הזוג לצדכם תוך כדי התבוננות בנוף הקסום של ירושלים.

במרפסת, צילום: נעמה משיח כהן

 Almond Spa

ספא יוקרתי עם 9 חדרי טיפולים, סאונה, חמאם, מקלחת קרח ומגוון טיפולים ייחודיים. כל גג המלון, בריכת Rooftop , המשקיפה אל נוף הרי ירושלים המרהיב. בקומת הטרקלין, חדר VIP ואולם התכנסות, מתאים לעד 25 איש ובנוסף, חדר פרטי לצד הטרקלין.

צילום: נעמה משיח כהן

מלון אלמונד החדש ברשת C-Hotels מצטרף לשני מלונות הדגל של הרשת, אחוזת אסיינדה ביער במרומי הגליל המערבי ומלון נווה אילן, על הדרך בין תל אביב לירושלים, מלונות שמובילים באווירה ישראלית פסטורלית. "המלון עוצב ונבנה מתוך מחשבה על מלונות יוקרה למבוגרים בלבד, טרנד מוביל בענף התיירות. בשנים האחרונות יותר ויותר נופשים מבקשים להפריד בין הנופש המשפחתי לנופש הזוגי האינטימי או עם חברים.

מלון אלמונד:  www.almondhotel.co.il