עמוד הבית » פנטזיה של צבעים בראיה אישית

פנטזיה של צבעים בראיה אישית

רונית פירסט. צילום יהדר ליברוס
בעולם האופטיקה, רונית פירסט – RONIT FURST , ידועה בזכות המסגרות התוססות, והצבעוניות שלה. כבר למעלה משני עשורים הן מככבות בחנויות מוזיאון ואופטיקה בארץ ובעולם.

רונית התחילה את דרכה בתחום האומנות כקרמיקאית ופסלת ועבודותיה המרשימות  מוצגות בסטודיו בו היא עובדת.

דרכה לציור משקפיים הייתה מקרית- משלא מצאה מסגרת, לטעמה, החליטה לצייר על זו שהרכיבה. הצבעוניות הייחודית משכה תשומת לב הסובבים והתגובות הנלהבות פתחו דרך לקריירה עשירה ומפעל משפחתי..

היא מעידה כי כל ציור וצבע- מקורם באינטואיציה שאינה קשורה לטרנדים אופנתיים כאלה או אחרים. המשקפיים מיוצרים במפעל שבקיבוץ כפר גלעדי, בתהליך מדוקדק של ציור וצביעה ידנית המאפשר לרונית להפליג בדמיונה.

. הטכניקה ופיתוח הצבע הם תהליך עצמאי של רונית שיצרה יש מאין.  במבט מקרוב ניתן ממש לראות את משיכות המכחול ואת מרקם הצבע, ממש כמו ציור על בד. לאחר סיום הציור, המסגרת עוברת הליך ציפוי מיוחד, אשר יעניק לה מראה מבריק או מאט אשר מגן על הציור.

המסגרות, אומרת רונית,  נועדו להיראות שונות מכל זווית, עם פירוט עדין וקישוטים זעירים, עיצובים אסימטריים. הרעיון הוא  ליצור סגנונות אינדיווידואליים הלוכדים את אישיותו של המרכיב.

הקולקציות של רונית מתחדשות בלי קשר לעונות השנה אלא בהתאם להשראה שלה. המגוון עצום וכולל שילובים מרתקים של צבעים לצד צבעוניות 'שקטה' עם טאצ' ייחודי.

רונית פירסט- משקפיים מצויירים.
צילום יוגין סוקונקו
רונית פירסט- משקפיים מצויירים.
צילום יוגין סוקונקו
רונית פירסט- משקפיים מצויירים.
צילום יוגין סוקונקו
רונית פירסט- משקפיים מצויירי
צילום יוגין סוקונקו

מחיר המשקפיים-  900 ₪

להשיג בחנויות אופטיקה מובחרות ברחבי הארץ או בסטודיו-חנות המותג , בתאום טל 0547616016

הוספת תגובה

הוספת תגובה