עמוד הבית » פסטיבל הסלפי בנתיבות

פסטיבל הסלפי בנתיבות

צילום יחצ
אחד הטרנדים שכבשו את העולם מגיע לישראל בפסטיבל ראשון מסוגו ואתם הולכים ליהנות מחוויה בלתי נשכחת. פסטיבל הסלפי הראשון בישראל בנתיבות לוקח את תופעת הסלפי למקום חדש, אומנותי ומסקרן.

תופעת הסלפי הפכה להיות חלק מתרבות המערב, הדיוקן העצמי המצולם נועד לתעד רגעים שונים כאשר תשומת הלב מתחלקת בין האדם המצלם לבין הנוף. בין אם אתם מצלמים את הסלפי בכדי שאחרים יתפעלו ממנו, או בכדי להתפעל מעצמכם, בפסטיבל הסלפי תוכלו לייצר מגוון צילומים יפהפיים.

הפסטיבל החדש שיתקיים בימי רביעי-חמישי (28-29.8) בין השעות 22:00-18:00 בנתיבות, ייקח את הסלפי למקום אמנותי במיוחד המאפשר לייצר סדרת תמונות סלפי על רקעים ייחודיים ומקוריים שאמנים ישראליים יצרו במיוחד לפסטיבל ויאפשר למבקריו לשוטט בין עולמות וחוויות שונות ומשונות שיתקיימו בביתנים המעוצבים כחלום אינסטגרמי עם סביבות צבעוניות המשלבות סוריאליזם ופנטזיה, היסטוריה ועתידנות, אשליה מול מציאות ואת הכל תוכלו לתפוס ברגע.

לצד כל החוויה הזו, יתקיימו מגוון מופעי רחוב, מיצגים מיוחדים, מראות סלפי אינטראקטיביות ואטרקציות מהנות נוספות לכל המשפחה.

מבין עשרות עמדות הצילום החווייתיות תהיה עמדה של האמן רועי יעקובינסקי או בשמו האומנותי Binski, שהכין עמדה ססגונית במיוחד כיאה לעבודותיו, תמיד רציתם לנחות על הירח? תהיה עמדת איש על הירח ואתם תוכלו להיות האיש, חדר מראות קסום שכאשר מצלמים סלפי במרחבו, נוצרת תמונה אשלייתית מעניינת המשחקת עם הגדלים והזוויות השונות של מיקומנו ועוד.

הפסטיבל בניהול עיריית נתיבות וחברת נתיבים ובניהולה האומנותי של מורן ויקטוריה סבג. על ההפקה מנצחת חברת ג׳קי בכר הפקות שחתומה על מיסודם של פסטיבלים בינלאומיים שונים ברחבי הארץ.

ראש עיריית נתיבות, יחיאל זוהר: "המחויבות לאומנות עוברת גם דרך עולם הסלפי שמציג בדרך חווייתית ואומנותית את הפנים היפות של העיר על נופיה האנושיים בדרך מקורית ויצירתית ואין לי ספק שפסטיבל זה מגלם בתוכו פוטנציאל להעצמת חיי התרבות והאומנות בנתיבות ואני מאחל לכל באי הפסטיבל הנאה מרובה".

סיון כהן מנתיבים – החברה לקהילה ופנאי בנתיבות מוסיפה כי: "נתיבות חרטה על דגלה לקדם ולפתח את תחום האמנות במרחב הציבורי, לעודד אמנים ויוצרים מקומיים, ליצור תרבות מקומית-מקורית ולשים את הפריפריה במרכז. פסטיבל הסלפי נתיבות למעשה מבטא את כל הערכים הללו".

מורן ויקטוריה סבג, המנהלת האומנותית של הפסטיבל: "בין אם צילום הסלפי נולד כדי שאחרים יתפעלו ממני, או בעיקר, כדי להתפעל מעצמי, בצילום הסלפי ישנו קסם והוא מאפשר לנו להעמיד פנים כאילו אנחנו האנשים הכי יפים ומעניינים. אנחנו משתמשים בביטויים כגון "מציאות מדומה" או "היפר מציאות" כשהדבר שמעניין אותנו הכי פחות, היא המציאות. אנחנו מעדיפים את החלומות עם מיטב הפילטרים והאפליקציות שהתוכנה מסוגלת לספק לנו. המבקרים מוזמנים להתנתק מהמציאות היומיומית, להיכנס לעולם פנטסטי, ולדמיין מקום של ניסים נפלאות ופלאות".

ג'קי בכר, המפיק של הפסטיבל: "לקחנו את הסלפי, אחת הפעולות שרבים מאיתנו עושים בסיטואציות יומיומיות והחלטנו להפוך זאת ליצירת אמנות, לשלב בין התרבות המודרנית לאמנות עכשווית של מגוון אמנים, לשלב בין המציאות של כאן ועכשיו לבין עולמות של פנטזיה".

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה