עמוד הבית » פרזנטורית חדשה לדרמו-ביוטי SeboCalm

פרזנטורית חדשה לדרמו-ביוטי SeboCalm

שירי מימון צילום דודי חסון.
שירי מימון פרצה לחיינו כאשר העפילה לגמר בעונה הראשונה של "כוכב נולד", ומאז הפכה להיות אחת הזמרות המובילות והמוערכות בישראל. שירי יצגה את ישראל באירוויזיון עם השיר "השקט שנשאר" איתו הגיעה למקום הרביעי, וקטפה תארים רבים לאורך השנים בניהם "זמרת השנה", "שיר השנה", "אשת השנה" ועוד.

לדברי אמנון בכר, והרמן וייס מנכ"לים משותפים של  SeboCalm: "אנו שמחים ומתרגשים על הצטרפותה של שירי מימון למשפחת "סבוקלם" ומתרגשים מהדרך המשותפת הצפויה לנו. הכשרון העצום והכריזמה של שירי לצד היופי הטבעי שלה, משקפים עבורנו את הערכים של סבוקלם, שעור בריא הוא עור יפה, לכן הבחירה הייתה ברורה וטבעית"

לדברי שירי מימון: " אני שמחה מאוד על שיתוף  הפעולה עם סבוקלם. מהרגע הראשון החיבור הרגיש לי טבעי ואני גאה להוביל את קו המוצרים המדהים של המותג.

שירי מימון
צילום דודי חסון

בשנה האחרונה שירי כבשה פסגות חדשות בקריירה שלה כאשר לוהקה לתפקיד הראשי במחזמר "שיקגו" בבורדוויי, אשר עלה בכיכובה גם בישראל, החלה לשפוט בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", מככבת בסרט "מחילה" של היוצרים חנן סביון וגיא עמיר וכעת בבחירתה של שירי מימון להיות הפרזנטורית של מותג הדרמו-ביוטי SeboCalm.

שירי מימון
צילום דודי חסון

SeboCalm הינו מותג דרמו-קוסמטיקה הנוסד בשנת 1992. סבוקלם הינו חלק מקבוצת טטרה פארם הפועלת במגוון תחומים תוך התבססות על טכנולוגיה וידע פרמצבטיים.

החברה מציעה תכשירים דרמו-קוסמטיים לעור הפנים והגוף, מוצרים לשיער ותוספי תזונה, אותם ניתן להשיג בבתי מרקחת. מלבד התכשירים הנמכרים בישראל, תכשירי סבוקלם משווקים ל- 7 מדינות ברחבי העולם.

תכשירי החברה כוללים מגוון רחב של פתרונות דרמו-קוסמטיים למגוון תופעות עור. התכשירים מפותחים ומיוצרים בישראל (כחול לבן), בגישה מדעית וברמת מחקר גבוהה וללא ניסוי בבע"ח.

על תכשירי סבוקלם מתקיימת בקרת איכות קפדנית והקפדה על עמידה בתקנים בינלאומיים. כל התכשירים עוברים גם בדיקות היפואלרגניות וגם נבדקים דרמטולוגית להתאמה לעור.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה