עמוד הבית » פתרון לטיפוח כפות ידיים יבשות

פתרון לטיפוח כפות ידיים יבשות

צילום: יחצ
עורנו חשוף להמון שינויים שנמצאים בסביבתנו בין אם זה שינוי בטמפרטורות, סוגי טקסטיל שונים, חיטוי ידיים, חשיפה לשמש, מגע עם מוצרים אלכוהול, חומרי ניקיון, המון שימוש במים ובכלל מוצרים שאנו משתמשים ולא שמים לב לרגישות בעורינו.

Neutrogena זהו מותג נורווגי שנוסד לפני חמישים שנה בעל ניסיון וידע בתחום מוצרי טיפוח והבריאות, סדרת Norwegian Formula נוסד על מנת לחגוג 50 שנה להיווסדה.

חמישים שנה של חדשנות לצריכת העור.

בתקופה זו, בה אנו שוהים זמן רב בבית, השינוי בטמפרטורות והניקוי המתמשך עם ג'ל אלכוהולי וחומרי חיטוי לידיים, עלולים לשבש את מחסום ההגנה הטבעי של העור שלנו, לייבש את ידינו ולגרות אותן. עם זאת, זהו הרגל שאנו לא יכולים לוותר עליו כעת היות וחשוב מתמיד להקפיד על היגיינה מתאימה.

מותג ניוטרוג'ינה, את קרם הלחות להיגיינת הידיים- HAND CREAM MOISTURIZING & HYGIENE, קרם המעניק 2 פעולות חיוניות במוצר אחד. הקרם החדשני מותיר את העור שלך לח בזכות הגליצרין ובמקביל תורם להיגיינת הידיים בזכות תכולת האלכוהול. הקרם מציע לחות לאורך זמן ואינו דביק או שמנוני.

צילום: יחצ

50 שנים למורשת הנוסחה הנורווגית

הסדרות ייחודיות ובעלות חדשנות מוצרית עם המורשת הוותיקה. מורשת עולמית זו מגיעה מהשנים שלאחר מלחמת העולם השנייה, כאשר לויד קוצן, ששנים מאוחר יותר יהיה נשיא ניוטרוג'ינה, היה עד להגעתה של סירת דייג והופתע מההבדל בין מצב העור של הדייגים על הפנים ועל הידיים.. בעוד פניהם התיישנו ונסדקו מהתנאים הקיצוניים שבהם עבדו, ידיהם נותרו בריאות וחלקות במיוחד. הסוד: שמן שזוקק מדגים. שנים לאחר מכן, הוא החל בתהליך ליצירת קרם ידיים המבוסס על הסוד הזה ויצר את קרם הידיים שהכיל מרכיבים חדשים וגם את כל החוכמה ששמרה על הידיים של הדייגים הנורווגים בתנאים הקיצוניים.

יחד עם החידוש הזה יש עדיין מוצרים רבים אחרים שעונים על צרכים רבים Neutrogena Norwegian Formula Hand Cream Concentrated Scented, מועשר בגליצרין, ישאיר אפילו את הידיים הפגומות והיבשות ביותר לחות תוך דקות, מושלם עבור ידיים הסובלות מהתנאים הקיצוניים ביותר, קרם רב שימושי מרגיע לעור ולפנים  Deep Moisture Comfort Balm וקרם ידיים של  Norwegian Formula Fast Absorbing Hand Cream, במרקם לא שומני יציע הקלה מיידית לעור.

מחירים:

קרמי הידיים במחיר מומלץ לצרכן של 29.90 שקלים

קרם רב שימושי מרגיע לעור ולפנים  מחיר מומלץ לצרכן 36.90 שקלים

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם

נסיינית המערכת: טיפול נכון בעורנו לא דורש הרבה זמן השקעה, אלא תכשיר איכותי הוא מה שנחוץ לנו על מנת לשפר את העור ולהגן עליו מפני אקלים, שמש, סדקים ויובש ולא נשכח את הגיל ומצב בריאותי וחשוב לציין שאף פעם לא מאוחר להתחיל את שגרת הטיפוח ולהגיע מהר לתוצאות לעור בריא וחיוני. הנחתי על ידי את קרם הלחות הרושם הראשוני  אין לו ריח הוא שקוף כמו ויזלין שאנו מכירים  בתנועות סיבוביות החדרתי את הקרם לעור ידיי הוא נספג במהירות ואינו יותר דביקות וכתמים בבגדים העור נראה רגוע וחיוני. יש לציין לידיים סדוקות וייבשות עד מאוד לשים 3 פעמים ביום.

טיפ: רגע לפני השינה מרחי על כפות ידייך קרם ידיים לתת הזנה ולהרגיע את ולצלול לחלומות מתוקים.