עמוד הבית » צמצום קמטים בעזרת מוצרי קוסמטיקה: איך עושים את זה?

צמצום קמטים בעזרת מוצרי קוסמטיקה: איך עושים את זה?

צילום:FREEPIK
בעולם כולו שגורה ההנחה שניתן לצמצם קמטים בעזרת מוצרי קוסמטיקה. ואכן, כיום ישנן חברות קוסמטיקה שונות המציעות שלל פתרונות קוסמטיים לעור הפנים. העניין הוא שבפועל ישנם מוצרים רבים שההרכב שלהם לוקה בחסר, או שלחלופין הם לא מיטיבים באופן מוחלט עם הגוף.

ריכזנו עבורכם את כל המידע שחיוני להכיר אודות צמצום קמטים והמוצרים שיסייעו לכם בכך.

צמצום קמטים על ידי קוסמטיקה – איך זה אפשרי?

לפני שנדבר על השפעת מוצרי הקוסמטיקה על מצב הקמטים, חשוב להבין תחילה מאיפה הם נובעים. כמו שאנחנו כבר מבינים מילדות, הקמטים הם סמל להתבגרות. הגוף שלנו מזדקן באופן טבעי ככל שאנחנו גדלים והקמטים צצים בהתאמה. נוסף על כך, הוא עשוי לנבוע מבעיות איזון פנימיות ומתמשכות, הנובעות בין היתר ממשתנים כמו צריכה קלורית בלתי מספקת. התחום האמון על הצערת עור הפנים הינו האנטי אייג'ינג, המסייע בשמירה על עור פנים מתוח, חלק וצעיר.

כיצד מטפלים בחוסר איזון בגוף?

בעיות איזון פנימיות בגוף עשויות להתבטא בדרכים שוות: רמות נוזלים בגוף, רמות וטיב התזונה, פעילות גופנית פיזית, מצב נפשי וכו'. אם שוררת הרמוניה בין הגוף לבין הנפש, סימן שאנחנו חיים חיים שלווים וטובים, אולם אם אכן ישנו חוסר איזון ייתכן ויתחילו לצוץ תסמינים ניכרים כמו מחלות, חולשה, מראה חיצוני מרושל וכו'. אם אתם מרגישים שאחד או יותר מהמשתנים שלמעלה איננו מאוזן אצלכם, עליכם לחשוב כיצד אתם מספקים לגוף שלכם את מה שהוא צריך וכך משיבים לו את האיזון.

השימוש במוצרי קוסמטיקה בהחלט יכול לסייע בנושא. עם זאת, בין המוצרים ישנם כאלו שמטפלים בבעיה באופן שטחי, מבלי לעורר תהליכים פנימיים ואז היא לא באמת נפתרת. מוצרים טובים נחשבים לכאלו המכילים רכיבים טבעיים, כך שהגוף יוכל לספוג אותם ולהזין את עצמו בערכים גבוהים. הדבר משפיע גם על מראה העור, בייחוד קמטים.

מוצרי קוסמטיקה שמכילים דבש מנוקה

מוצרי קוסמטיקה שמכילים דבש מנוקה הם בדרך כלל כאלו שמבוססים על רכיבים טבעיים וכך מאפשרים הזנה של הגוף. רבים ראים בדבש המנוקה סוג של "סופר פוד", בין היתר משום שהוא עתיר בתוספים כמו חומצות אמינו, חלבונים, וויטמינים, מינרלים ועוד, זאת לעומת הדבש הרגיל שמכיל רמות סוכר גבוהות וכן מושך לחות ותכונות אנטי בקטריאליות. על פי מחקרים דבש המנוקה נמצא פי 4 יותר יעיל מסוגי הדבש האחרים.

ואיך זה מתבטא בעור הגוף? הדבש מסייע בהקניית לחות ורכות לעור. חברת בי מנוקה הינה הראשונה לייבא לישראל מוצרי טיפוח המכילים דבש מנוקה וארס דבורה, שני רכיבים הנחשבים יעילים ומועילים מאוד עבור מי שסובל מקמטים. הם קיימים במגוון סוגים של מוצרי טיפוח לעור, ביניהם סרום אנטי אייג'ינג, קרמים לפנים ועוד.

הוספת תגובה

הוספת תגובה