עמוד הבית » קולגן וחומצה היאלורונית במוצר אחד

קולגן וחומצה היאלורונית במוצר אחד

collagen hyaluronic צילום יחצ
כל חובבת טיפוח אמיתית יודעת ומכירה את יתרונותיהם של הקולגן והחומצה ההיאלורונית כל אחד לחוד, כמו גם את הנפלאות שמשלבים את השניים יחד.

הקולגן הוא החלבון העיקרי שיש לנו בעור. תפקידו להקנות לעור יציבות, גמישות ולחות המאפיינים עור צעיר. החל מגיל 30, קצב ייצור הקולגן בגופנו פוחת, והעור מתחיל לאבד את הנפח והברק הטבעיים שלו.

חומצה היאלורונית היא המשלימה האולטימטיבית של הקולגן, ומשמשת כקרם לחות פנימי, מעניקה מילוי בין תאי ושומרת על המים ברקמות שלנו. החומצה מיוצרת באופן טבעי בגוף שלנו וממלאת תפקידים חשובים כמו שמירה על נפח העור שלנו ועל הלחות האצורה בתאים השונים. בדומה לקולגן, גם ייצור החומצה ההיאלורונית על ידי הגוף פוחת עם השנים, מה שמזמין את הקמטים והחריצים העדינים בעור.

עד היום הדרך לצרוך קולגן וחומצה היאלורונית הייתה באמצעות טיפולים חיצוניים בלבד, כגון שימוש בקרמים והזרקות. כיום קיימת ההבנה כי לא מספיק לצרוך אותם רק בדרך זו, והטיפול מתחיל מבפנים.

ביחד הם חיבור מיטבי שעושה את כל ההבדל.

סולגאר מציגה פטנט מדעי ייחודי! שילוב מנצח של קולגן וחומצה היאלורונית בטבליה אחת המשפרת את מראה העור ושומרת עליו צעיר ורענן.

קומפלקס קולגן וחומצה היאלורונית של סולגאר מבוסס על פטנט בינלאומי רשום של חברת  ®Biocell שהצליחה לשלב במטריצה ביולוגית אחת גם קולגן וגם חומצה היאלורונית, במינון יעיל ובמנגנון ספיגה משופר.

מחיר מומלץ לצרכן:

189.90 ₪ ל-30 טבליות

  פטנט הקולגן והחומצה ההיאלורונית במוצר נבדק במחקר קליני. המחקר בדק נשים בטווח הגילאים 35-60 בפרק זמן של 12 שבועות והתוצאות הראו:

הפחתה משמעותית בסימנים ויזואליים של הזדקנות עור הפנים ונצפתה עליה משמעותית בתכולת הקולגן בשכבת העור החיצונית כבר מהשבוע השישי. השיפור הניכר היה גם בקמטים וגם ביובש העור.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה