עמוד הבית » קוליקצית 2019 למותג tag woman של רשת H&O

קוליקצית 2019 למותג tag woman של רשת H&O

צילום עידו לביא
מותג tag woman עוצבה בחשיבה רבה על כל הפריטים שכל אישה תרצה שיהיו במלתחת הקיץ שלה ומתכתבת עם הטרנדים המובילים בעולם:city wild , city sport קולקציית פרחים חושנית, קולקציית ערב במראה מטאלי ואיך אפשר בלי הכחול לבן אדום הקלאסיים.

קולקציית הקיץ של tag woman לפתיחת העונה מקדשת את הבדים הטבעיים, הרכים וצבעי הלבן השמנת והאופוויט.

הקבוצה בנויה ממגוון פריטים רחב בצבע הכה אהוב לחג. הפריטים עשויים מבדים טבעיים כמו כותנה, פשתן, טנסל, ויסקוזה ועוד. בין פריטי ה must  של העונה כדאי לראות את מגוון השמלות הרחב שהמותג מציע לתקופת החגים.

בקבוצה ניתן למצוא שמלת  פשתן כופתרת באורך מידי, שמלת ויסקוזה מתרחבת, שמלת תחרה, טוניקות כותנה ומגוון רחב של חולצות אריג בגזרות מחמיאות עם תוספות של קרושה כותנה בשרוולים, רקמות, חולצות כתף חשופה, חולצות ברקמה ממוחשבת של פרחים ועוד.

כמו כן, מכנסונים מתרחבים מפוספסים במראה פשתני. קבוצה נוספת חדשה עוצבה במיוחד ויוצרה מבדי טנסל  וניתן לראות בה שמלות, חצאיות, אוברולים וחולצות שישלימו את המראה העשיר והחגיגי לאביב.

תוספת צבע לאווירת החג יהיה צבע הקורל שמופיע באוברולים, טי שרטים מודפסים,  שאליהם אפשר לצרף מכנסי ג'ינס לבנים, או באורך קפרי, ושמלות קלילות. הצבעים המטאלים מוצאים את ביטויים בקולקציית החג, כשהם מעניקים ואלגנטיות וזוהר. טופ לורקס,  סריג קרושה, סניקרס לבנות ושרשרת תואמים יעשו את הופעת החג למושלמת.

"ערב של שושנים"

קבוצה פרחונית ורכה, המשלבת דפוסי פרחים ושושנים קטנים על רקע שחור ומחזקת את הצבע האדום הדומיננטי והחושני של העונה.

בקולקציה הפרחונית ניתן למצוא שמלה מקסי משיפון מודפסת פרחים קטנים, או שמלת מקסי מכותנה עם רקמת פרחים, טישרט מודפסות או רקומות פרחים. לפריטים אלה משתלבים מכנסיים אלגנטיים שחורים מחמיאים במיוחד, מכנסי מתרחבים בגזרת קפרי, מכנסיים בגזרת חולצות ללא שרוול של פרחים על רקע אדום loose  ועוד.

פריטים אדומים כמו טופ מכווץ במותן או שמלת כיווצים , טישרט מאה אחוז כותנה אדומה ועוד , הופכים את הקבוצה לשלמה ומדויקת.

צבע נוסף עם טוויסט שניתן לשלב יחד עם השחור ואדום הכה פופולאריים הינו הזית. מכנס בגזרה נינוחה עם חולצה פרחונית יהיה המראה החדש והעדכני.

City sport

משחקי שחור, לבן, אפור ואדום במראה ספורטיבי שמתאים לשעות היום ללבוש למשרד או  לערב קליל ונינוח. הפסים הגרפיים מובילים את הקבוצה שמרכזה הוא המכנסיים. מכנסיים במראה מחויט עם פסי צד, מכנסי סיגר עם סרטי לורקס, מכנסיים בגזרה נינוחה, מכנסי מותן גומי או שרוך משתלבים עם טי שרט רקומות או מפוספסות, טישרט עם דפוסים הלקוחים מהעולם העירוני, טישרט עם שפתים או עיניים תפורים בפריטים אדומים או מוזהבים, טופים עם סיומות סרטים, גופיות ספגטי בצבעוניות נאונית של ורוד וירוק זוהר, חולצות אריג עם קשירות ושרוכים ושמלות מקסי מפוספסות.

התוספת החדשה היא דפוסי טקסט מבריקים במיוחד שיחד עם ג'קט קליל או סריג תחרה בגזרת קרדיגן או ג'קט ג'ינס יחד עם מכנס פס צד וסניקרס ייתן טוטאל לוק קליל ומעניין המתאים גם ללבוש למשרד.

Wild city

הקולקציה המרכזית לעונת אביב קיץ 2019 מחלקת את המוטיבים העיקריים של העונה לקבוצת ערב ולקבוצת קז'ואל.

קבוצת הערב משלבת בין דפוסים חייתיים של נמר, נחש וזברה לבין השחור הלבן הכסף והזהב. סטים (שנמכרים בנפרד) של גופיית פליסה בטקסטורה נחשית עם מכנס מתרחב 7/8 באותה טקסטורה עצמה יחד עם סנדל שחור ישלימו הופעה כובשת. מגוון השמלות הרחב של הקבוצה יתאימו לפלח רחב של נשים. בין הפריטים ניתן למצוא: שמלות בגזרת מעטפת עם מלמלות, שמלות מקסי מקרושה כותנה, שמלות תחרה, שמלות בגזרת קומות ועוד.

כמו כן, טופים מנומרים, או טופים בצבעי השמנת מעוטרים בפסי לורקס או בשילובים מנומרים יצטרפו למכנסי סיגר שחורים עם כיסי רוכסן כסופים.

בקבוצת הקז'ואל חיבור מנצח בין צבעי הזית, קולקציית ג'ינס, מנומרים ומנוחשים בשילוב עם צהוב וחרדל. ביו הפריטים: חולצות טישרט מנומרות, טופים בגזרות אובר סייז בחרדל, קבוצה ענקית מבדי ג'ינס דקים לדוגמה, מכנסונים, ג'ינס סקיני, מכנסי ג'ינס מתרחבים בגזרת אובר סייז, מכנס כותנה לייקרה עם שריכות וניטים שמלות ג'ינס מכופתרות, חולצות ללא שרוול, שמלות ויסקוזה עם קשירות, קבוצה גדולה של טישרט עם כביסות במראה ג'ינס או במראה בטיק או טאי דאי  פריטים עם דפוסי קומופלאז' ועוד.

Happiness

קבוצת אמריקנה בצבעוניות הקלאסית של כחול לבן אדום.

פסים וכוכבים מופיעים בשמלות, מכנסיי כותנה בגזרה רחבה, מגוון רחב של טישרט עם דפוסי טקסט בכחול ובאדום, טישרט מפוספסות, קבוצת ג'ינס משופשפת במיוחד הכוללת מכנסי סקיני, ג'קט ג'ינס, חולצות ללא שרוול עם קשירות סטים, חולצות אריג עם פסים בלבן ותכלת רקומות בשרוולים עם כיווצים במחשוף, שמלות מכופתרות, שמלות מקסי מבדי טנסל ועוד.

צילום עידו לביא

 

צילום עידו לביא

 

צילום עידו לביא

להשיג ברשת H&O   

הוספת תגובה

הוספת תגובה