עמוד הבית » קולקציית כלות בהשראת "תחילת עונת החיזור"

קולקציית כלות בהשראת "תחילת עונת החיזור"

צילום דור שרון
בית האופנה משכית בעיצובה של שרון טל חושפת את קולקציית הכלות של 2019 - ״תחילת עונת החיזור״.

קולקציית הכלות החדשה של , שגם השנה ניחנת באלגנטיות ובמראה נקי וקלאסי, שואבת השראתה מהציפור הלאומית, הדוכיפת, שבחודשי האביב מתחילה את תקופת החיזור שלה. הציפור משמיעה קולות קריאה רמים וייחודיים, פורשת כנפיה המרשימות וחושפת את עורה.

גם בקולקציה זו באים לידי ביטוי הסממנים המוכרים של בית האופנה- איכות עילית ללא פשרות, בדים יוקרתיים, עיצוב אלגנטי, גימורים קפדניים, רקמות בעבודת יד, הכל בדגש על חיבור מקומי ואותנטי לזמן ולמקום.

אופיין של שמלות הכלה בחמש השנים שמאז הקמתה מחדש, שם דגש על מראה קלאסי ונקי מחד, וזוהר וחגיגי מאידך. בקולקציה שמלות מדגישות מותן, שמלות מקסי, שמלות בגזרת A, חליפות, שמלות בעלות כתף אחת, גזרות אלכסוניות עתירות בד, חובקות גוף, שמלות מעטפת, שמלות חשופות יותר וחשופות פחות. לכל הדגמים מכנה משותף אחד, מראה יוקרתי ומתוחכם שמצליח לרגש כלות שיודעות להעריך אופנה.

את תהליך בחירת השמלה, המדידות, ההתאמה האישית, עד לתוצאה הסופית, עוברות הכלות בחדר מדידות פרטי ייחודי בחלל בית האופנה המרכזי ביפו, במבנה אותנטי בן 250 שנה שכולל גם את אטלייה הקוטור של המותג. צוות המכירות של החברה שם דגש על חוויה מקצועית, רגישה, מדוייקת ואישית לכל כלה שבוחרת לחוות את התהליך המרגש בבית האופנה בן ה-65 שנה.

צילום דור שרון
צילום דור שלום
צילום דור שרון
צילום דור שרון
צילום דור שלום
צילום דור שרון
צילום דור שלום

ניתן להגיע ללא תיאום מראש לבית משכית- הצורפים 14, יפו