עמוד הבית » קולקציית הכלות החדשה LOVE שהגיעה מניו יורק

קולקציית הכלות החדשה LOVE שהגיעה מניו יורק

APRIL 2019 New York Bridal Fashion Week
אייזן שטיין מותג שמלות הכלה והערב משיק את קולקציית הכלות החדשה LOVE ויציג 10% הנחה על הקולקציה החדשה,מיום רביעי הקרוב 29.05 ועד יום שישי 31.05 בתיאום מראש.

אייזן שטיין מותג שמלות הכלה והערב בעיצובן של יעל אייזנברג וחלי קלקשטיין , מציג 10% הנחה על קולקציית הכלות החדשה 2020 בשם LOVE שצולמה בניו יורק וזכתה לשבחים רבים בשבוע האופנה לכלות בעיר הגדולה .

דגמי הקולקציה בהשראת אלגנטיות רומנטית, שיקית ושובבה . הקולקציה ה – 7 במספר של הצמד המוכשר והמבטיח . בקולקציית הקפסולה יש 7 דגמים חדשים שנעים בצבעוניות מחלבי לגווני פודרה רכים ואביביים  וניתן למצוא מוטיבים רומנטיים כמו חגורות עם אבזמי לב , לבבות תחרה וציפורים עשויות רקמה . הגזרות הן נשיות וסקסיות .

מותג שמלות הכלה היוקרתי אייזן שטיין הוקם בתל אביב בשנת 2011 ע"י המעצבות יעל אייזנברג (36) וחלי קלקשטיין (36).

הבנות הביאו רוח חדשה אל תוך עולם הכלולות השמרני והמסורתי עם שמלות עוצרות נשימה ועיצובים המתכתבים עם רוח השטיח האדום תוך שימת דגש על גזרות נוחות, נשיות, סקסיות ובעיקר דוגלות במראה לא מתאמץ, נוטף שיק וסטייל.

כל שמלה שמעוצבת ע"י השתיים משקפת את החזון הבלתי מתפשר שלהן, השמלות עשויות חומריים איכותיים ויוקרתיים כמו משי, אורגנזה, תחרות צרפתיות, טולים מחורזים ובדים שהן יוצרות בעצמן בעבודת יד מוקפדת.

בין הכלות שלבשו אייזן שטיין ניתן למצוא את עמליה דואק , שי לי שינדלר , שיר מורנו , דון לבני גבאי ונוספות

 

צילום Dan lecca
צילום-Dan lecca
צילום Dan lecca
צילום Dan lecca

 

טווח מחירים לפני ההנחה : 10,500 ₪ – 15,500 ₪

ניתן להשיג בסטודיו אייזן שטיין