עמוד הבית » קולקציית נוחות בהשראת נעלי ספורט

קולקציית נוחות בהשראת נעלי ספורט

טבע נאות אביב קיץ 2022 צילום: שי יחזקאל
רשת ההנעלה כחול לבן "טבע נאות" מקבוצת "NAOT" הבינלאומית, בפתיחה אמש של חנות קונספט חדשה בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה בהשקעה כוללת של כ-700,000 ₪.

עיצוב הסניף כחלק מתהליך מתיחת פנים ועיצוב מחדש של רשת "טבע נאות" המונה כ-60 סניפים בארץ  ובהמשך שאר הסניפים צפויים גם כן לעבור תהליך דומה. החנות מעוצבת בקונספט נגיש המאפשר תצוגה נוחה של כל דגמי הנעליים בקולקציה, על בסיס צבעים ניטרליים ובקווים נקיים הנעימים לעין ותואמים את אופי המותג שמשדר ניקיון, איכות וטבעיות.

משה מרי, מנכ"ל גלובלי, טבע נאות: "אנו שמחים על תהליך העיצוב מחדש של סניפי הרשת "טבע נאות"  מותג נעלי הנוחות המוביל בישראל ממשיך לגדול ולהתפתח ומעבר לדגמי נעליים חדשים שיוצאים מדי עונה, גם החנויות זוכות לשדרוג ומקבלות פנים חדשות שמרעננות את המותג. הסניף המשודרג החדש בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה הוא הסנונית הראשונה ושאר סניפי הרשת יישרו איתו קו במהלך התקופה הקרובה".

השקת חנות טבע נאות, צילום: איציק בירן

המותג משיק 3 קולקציות קיץ 2022, כאמור מדובר על קולקציות אשר מושפעות מתקופת הקורונה והנוחות. כל עולם האופנה אימץ את סגנון הנוחות הבא לידי ביטוי בסגנון פחות פורמלי חייבים להרגיש בנוח ומאידך להיראות טוב, הטרנד היום פחות סגנון מאופק הכוונה, קיים קשר בין מה שאתה מרגיש ולמראה שלך האישי. השילובים השתנו כגון: חליפה מחויטת לצד נעל בייסיק.

  • VEGAN הקולקציה הטבעונית- כוללת מגוון דגמים קלאסיים וביניהם דגם "שחר" האייקוני (כפכפי 2 הפסים),"עופרי" ו-"איפנמה". הדגמים מיוצרים בעבודת יד ועשויים מחומרים טבעיים ואיכותיים שאינם מן החי (כולל הדבק). כל הדגמים מצוידים ברפידת נוחות אנטומית המספקת תחושה מושלמת לכף הרגל.
  • דגמי שחר VEGAN, צילום: שי יחזקאל
  • ATHENA – קולקציה שנוצרה בהשראת עולם הספורט והיוגה אלמנטים מספורט לעולם הסנדלים. הדגמים עשויים מעור רך ונושם, בעלי גפה וסוליה בסגנון ספורטיבי. הדגמים מצוידים בסוליה דו שכבתית עם שכבה עליונה רכה וקפיצית ושכבה תחתונה עשויה גומי דק וחזק כשכבת הגנה וכוללים רפידת שעם אנטומית ותומכת מצופה בעור איכותי. קונספט ההשראה לצורה הוא שילוב של חומרים ומרקמים שונים וצבעוניות עזה גם בפרטים הקטנים. הקו כולל 2 דגמים – כפכפי "ווסטה" בעיצוב אלגנטי וקלאסי וסנדלי "אודיסיאה" בעיצוב ספורטיבי–אלגנטי.
צילום: שי יחזקאל, קולקציית ATENA אודיסיאה
  • DAY DREAM קולקציה ייחודית שנוצרה בהשראת רעיון עיצוב מינימליסטי, יוקרתי, נקי,טבעי,רך ובעלת אסתטיקה שקטה. הגפות (חלק העליון של הנעל) עשויות מעור רך עם בטנה ספוגית אוורירית נעימה רכה ומפנקת ומצוידים בסוליה שכוללת בטנה ספוגית להתאמה מושלמת לכף הרגל. קו כולל בנוסף רפידת שעם אנטומית תומכת ונוחה מצופה בעור איכותי.
צילום: שי יחזקאל

מחירים:  

טווח המחירים של דגמי ה-VEGAN – 299-399 ₪

טווח המחירים של דגמי ה-ATHENA – 400-430 ₪

טווח מחירים של דגמי דיי דרים – 430 ₪

ניתן להשיג באתר הרשמי ובחנויות:https://www.tevanaot.co.il/

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה