עמוד הבית » גוזיות המתאימות לאקלים הישראלי

גוזיות המתאימות לאקלים הישראלי

צילום: טל גבעוני
מותג ההלבשה התחתונה ליליבלום יצא בעיצוב גוזיות מכותנה אורגנית. הגוזיות, בעלות אישור GOTS (תקן טקסטיל אורגני עולמי) ובעלי תקן "סחר הוגן" (Fair-Trade) המאשר שכל שרשרת הייצור שלהם מפוקחת וכי כל האנשים לאורך תהליך הגידול והייצור מקבלים תנאי העסקה הוגנים.

מדובר על שלוש גזרות שונות ונוחות לגוף והן: גרסת הסקופ, גוזייה ללבוש יומיומי וספורט, הגוזייה בעלת מפתח מרובע מלפנים ומאחור עם שתי שכבות בד. גרסת המשולשים, בעלת כתפיות להתאמת אישית, מפתח וי מלפנים וכיסוי רחב בצדדים. נוחה להזזה לנשים מניקות. גרסת הרייסר, גרסה המתאימה לספורט ובעלת רצועות תמיכה בגב ומפתח עגול מלפנים.

צילום:טל גבעוני

כל שלוש העיצובים מיוצרות מכותנה אורגנית רכה, נושמת ומנדפת זיעה המתאימה לאקלים הישראלי חום כבד ולחות גבוהה בנוסף, הגוזיה אינה חותכת את העור ומותאמת גם לבעלות עור רגיש. הן מיוצרות ללא כימיקלים, כחלק מהאג'נדה הירוקה ושמירה על הקיימות של ליליבלום, ללא ברזלים וללא ריפוד, ומגיעות בטווח מידות רחב ובשמונה צבעים גוונים שונים.

צילום: טל גבעוני

לרכישה באתר ישנה אפשרות לבדוק במחשבון את המידות האישיות בבחירת הגוזיה וכך לפי הגזרה המידה תהיה מדויקת.

מחיר: 130 ₪ לגוזיה, רכישה באתר ליליבלום: www.lilibloom.co.il

נסיינית המערכת: נכנסתי לאתר, ראשית עברתי על קטלוג מידות והגזרות שאני מתחברת אליהן לאחר מכן עברתי לתפריט הפריטים ופשוט וקל לחצתי על הפריט ובחרתי את הגזרה, צבע ומידה ולסל וזהו. לאחר שלושה ימים הפריטים הגיעו בקופסא מהודרת ובתוכה קשורים הגוזיות עם ברכה אישית. הבד של הגוזיה רק ונעים לליטוף העשויים מחומר כותנה רכה ואיכותית, לאחר לבישה ממש נעים בגוף, הכותנה" נושמת" התחברתי למותג. מתאים ממש לבנות בגיל ההתבגרות ולנערות.