עמוד הבית » קולקציית רדי טו וור בגווני צבעי הארץ

קולקציית רדי טו וור בגווני צבעי הארץ

אריאל טולדנו קולקציית רדי טו וור צעיף 175שח, מכנסיים 380שח וחולצה 440שח צילום דנה לביא
המעצב אריאל טולדנו המציא את עצמו מחדש ומשיק חלום שהיה במגירה, קולקציית Ready To Wear שתרצו להישאר איתה בבית וגם לצאת למרחק ליד הבית. מטרת הקולקציה לתת ללובשת תחושה חמה, נינוחה ומחבקת.

ההשראה של המעצב ממשיכה לקו הניחוח והקז'ואל של Ambassador de Maroc שעוסק בחקר עליות מרוקו וצפון אפריקה בשנות ה-50, די במקביל לקום מדינת ישראל ועד לדור ההמשך בשנות ה-70-80 בארץ ישראל. ניתן לראות דפוסים שממשיכים איתנו להודיס, פרטי הבייסיק והצעיפים.

"במהלך המחקר נוכחתי לגלות כי קיים דיאלוג מרתק בין דור העולים לדור ההמשך בארץ. ניתן לראות זאת ביכולת לאמץ את הטרנדים המערביים".

חולצת גולף 320שח מכנסיים 380שח צילום דנה לביא
חולצת גולף 320שח, מכנסיים 380שח קרדיגן 480שח צילום דנה לביא

גם בדור ההמשך של העליות השונות ניתן היה לראות חיפוש ורצון ליצור מראה חדש של "צבר"- גבר נועז , חצוף, "מאצ'ו" שאינו חושש להתלבש בצורה מסוימת ולמשוך תשומת לב. גישה זו הייתה מנוגדת לחלוטין לאידאל ולערכי ה"צבריות" בארץ עד אז. הקולקציה יוצרת מראה אנדרוגיני, המטשטש את הגבולות בין המינים וכל זאת על מנת להבליט את קימורי הגוף בגאווה ולשדר סקסיות  על ידי סילוואטות שבאות לידי ביטוי דרך הפריטים השונים.

חצאית 750שח וטופ 460שח צילום דנה לביא
טישרט 410שח מכנסיים 780שח צילום דנה לביא

הקולקציה שעשויה חומרי ובדים טבעיים כמו: כותנה, פשתן, משי, ויסקוזות ועוד. כוללת: טרנינגים, צעיפים, בייסיקים של חולצות ומכנסיים, ג'ינסים, חצאיות ,טישרטים, קרדיגנים, חולצות גולף ועוד בגווני ארץ ישראל בולטים : חום, קאמל, שחור, אבן, אפור ועוד.

טווח מחירים: 175 ₪ ועד 780 ₪ לא כולל הז'קטים (הקולקציה בהנחה של 15 % לרגל ההשקה)

 

תגובות 2

הוספת תגובה

  • עדיין יקר מאוד עבורי… כל כך חיכיתי לראות את הליין החדש של דרור ..
    מאוכזבת שזה יקר ולא נגיש לקהל הרחב