עמוד הבית » קריספי צ'יקן – חוויה קולינרית בניחוח אמריקאי

קריספי צ'יקן – חוויה קולינרית בניחוח אמריקאי

צילום: יחצ
מכירים את הסצנה בסרטים האמריקאיים המצוירים, שבה רואים את הגיבור השובב מתענג על דלי ענק מלא בעופות מטוגנים בציפוי פריך ועסיסי?

ובכן, מעכשיו לא צריך להרחיק אל מעבר לים כדי ליהנות מארוחה הוליוודית מושלמת ומפוצצת באמצע היום. אם גם אתם חובבי עוף מטוגן, "קריספי צ'יקן" היא חוויה קולינרית שבאמת אסור לכם לפספס.

המסעדה מציעה מגוון מנות על בסיס עוף מטוגן, ומאפשרת לכם ליהנות מארוחת מלכים טעימה ומשביעה ממש כמו בארצות הברית, אבל הפעם קרוב קרוב לבית.

הסניף הראשי ממוקם ברח' לכיש 27 ברמלה, והסניף השני בנמל תל אביב, עם אווירה תוססת ודינאמית לצלילי הגלים המתנפצים על הסלעים.
זה המקום ללכת עד הקצה, ולהגשים כל גחמה קולינרית שיושבת לכם כבר הרבה מאוד זמן על קצה הלשון והחך.
מה תרצו? צ'יקן קריספי? קריספי בורגר? באקט כנפיים מפנק? התפריט של "קריספי צ'יקן" מושחת, מגוון ועשיר, וכולל מגוון מנות שוות, ארוחות עסקיות ודילים ששווה להגיע ולעצור את היום בשבילם.

צילום: יחצ

הרעבים ילכו על הקריספי סטיקס באריזה קטנה, בינונית או גדולה, המנשנשים ילכו על הקריספי ווינגס, והעדינים יתנפלו בחדווה על הסלט המרהיב – סלט קריספי צ`יקן, הכולל קריספי סטיקס, חסה, עגבניות, מלפפון ובצל.
כאמור, תוכלו לבחור בין מגוון מנות נדיבות של כנפיים, שוקיים והכל בציפוי קראנצ'י נפלא, ולא נדלג גם על ארוחת הצ'יקן טורטייה שבהחלט ראויה לאזכור. יש גם תוספות מעניינות כמו פוטטוס (חייבים לנסות את הפלא הזה!), צ'יפס, כדורי פירה וגם מנות ילדים.

כשהבשורה הגיעה גם לאוזניי, אז יצאתי לברר על מה המהומה, ויצאתי עם חיוך מרוח על הפנים, ותחושת שובע מענגת. כשהגעתי קיבל אותי באדיבות הבעלים, יחד עם הצוות המקצועי במקום, וגם המחירים היו נוחים במיוחד.
האווירה משפחתית ואינטימית, אבל יחד עם זה מוקפדת ונקייה עד הפרטים הכי קטנים, מהחיוך שאתה מקבל כשאתה נכנס למקום, המוסיקה הנעימה, ועד המלצר שדואג לנקות את השולחן ולהגיש לך את האוכל חם ומוכן.

אז מה הסוד של קריספי צי'קן? כנראה הוא טמון בשילוב הנדיר של העוף העסיסי והסופר טעים בפנים, ובין הציפוי הקראנצ'י והפריך מבחוץ, זה שגרם לכל כך הרבה להתמכר. מעבר למיקום הנוח של שני הסניפים, יש גם שירות משלוחים. תבלו!

הוספת תגובה

הוספת תגובה