עמוד הבית » רשת ישראדון מותגי יוקרה בינלאומיים

רשת ישראדון מותגי יוקרה בינלאומיים

צילום: באדיבות רשת ישראדון
ביום שני השיקה הרשת מוצרים ומתנות הקשורים לחג המולד, יצאתי לסקר והבין על מה מדובר.

הרשת החלה את דרכה לפני שנים, כיום נחשבת לחנות הדגל, המונה 11 סניפים בארץ מחיפה ועד ירושלים. שוחחתי עם טטיאנה פונומרנקו סמנכלית מכירות פיתוח עיסקי לדבריה: "הרשת נבנתה לתת מענה לקהל הרוסי ולשווק ספרים , התחלנו להביא ספרים כל התחומים וכל הגלאים כיום כולל הספריות ציבורית ולמגזר הפרטי, לאחרונה התחלנו להביא תחום המתנות בקונספט של אומנות ויצר עבורנו קהל דוברי עברית. להעביר את האנטלגנציה של הספר לעולם המתנות. התחלנו לבקר בתערוכות ומוזאונים בעולם בקפדניות סיפור, אריזה אישית ערכים נוספים כך, קיבלנו את המותג קרמני".

מותג קרמני 

בטוחה ששמעתם על המותג, בואו ניזכר קצת מיהו קרמני?

"אומנות לעם" נגישה לכולם.  CARMANI החלה את דרכה בתחילת המאה ה 20 ע“י משפחת פרסטון מפולין.  קרמני פרסטון היה איש החברה במעמד גבוהה  שהאמין שעם התפתחותה של המהפכה הטכנולוגית גם האומנות אמורה להיות נגישה.

הוא פנה למוזאונים ויוצרים וביקש אישור ליצור את יצירות האומנות הקלאסיות על כלים, הוא התחיל לצייר עלכלי אוכל מפורצלן  וגילה  שהחומר יקר מאוד כך, שהקהל מהמעמד הגבוה החל לרכוש את מוצריו והאומנות נשארה לעשירים. במלחמת העולם השניה עזב את פולין לנוכח המלחמה הנוראית ועבר לאוסטרליה, ביתו אהבה חתולים ויצרה סידרת חתולים ייחודית ומפורסמת, לאחר המלחמה חזרו לפולין והחלו להנגיש לעם את יצירות האומנות.

carmani צילום: באדיבות רשת ישראדון

מטרתו היתה לשלב את האומנות לכל בית השילוב נעשה ציורים מגדולי האומנים על כלים יפים וכלי הגשה לשולחן. הרעיון להביא את האומנות לבתים ובכך לחשוף אותם לילדים, היצירות הקלאסיות "תדבר" עם שפת האומנות ובכך, נתפס המידע לילדים והם מכירים יותר ונחשפים לעולם רחב יותר, הקונספט של המותג היה חשוב לא לאבד מערכי האומנות,ולשמור על האיכות. המוצר מגיע באריזה אישית ייחודית וזה יוצר מתנה בעלת ערך . זוהי מתנת שנשארת לאורך שנים.

המוצרים מיוצרים בסין , עוברים מכון תקנים ומשרד הבריאות, לא ניתן לרכוש את מוצרי קארמני בכל מקום הרשת ישראדון בלעדיים , אין ייצור בכמויות גדולות על מנת ליצור בידול ויוקרה של המותג, הוא פרטני וייחודי ולכל מוצר יש את היופי שלו.

מותגים נוספים:

סטלר : צעצועי תינוקות

קאסטור לנד: מוצרי פזל אירופאיים

לנקה קדה: צעצועי עץ אנגלים

קוביקה: צעצועי עץ אקולוגים

שאלים מבית אורנבורג : אריזה מצמר משובח

שאלים מבית פבלופוסד: מותג רוסי של אריגה

ריזנהוף: כלי בית מזכוכית מגרמניה מעל 100 שנה

אוראנג:בובות מפרווה יוקרתיות

טכנו פארק: צעצועי מכוניות

צילום: ילנה נירנברג

נוביגוד

צדמבר התחלה חדשה תקווה חדשה, מנעד של מוצרים הבאים לידי ביטוי במתנות מיוחדות עם ערכים לכל מתנה ושמירה על איכות המוצר. מוצרים אוטנטים לחגי נוביגוד וכריסמס מנעד רחב של מוצרים עצי אשוח, כדורי בדולח, אצטרובלים ועוד… חגיגה לעיניים.

עניבת סנטה צילום: באדיבות רשת ישראדון

המחיר: החל מ 20 ש"ח

אתר החברה:  WWW. SOUVENIR.CO.IL