עמוד הבית » דיור אינטריורס מתחדשת באולם תצוגה בעיצובו של ליעד יוסף

דיור אינטריורס מתחדשת באולם תצוגה בעיצובו של ליעד יוסף

דיור אינטריורס אולם התצוגה צילום: יחצ
דיור אינטריורס משיקה בימים אלו את אולם התצוגה המחודש שלה בא.ת פולג בנתניה ובהשקעה של מעל 1 מיליון ₪. העיצוב החדש מתכתב עם רוח פריטי מותגי העיצוב הבינלאומיים המיוצגים בלעדית בישראל.

כבר מעל ארבעה עשורים ש'דיור אינטריורס' משמשת השראה לעולם העיצוב והריהוט הודות לפריטי הריהוט ומערכות הישיבה האיכותיות שהיא מעצבת ומייבאת לישראל. לאורך השנים הציגה החברה בפני קהל לקוחותיה פריטי ריהוט המצטיינים באיכותם הודות לשילוב של טכנולוגיה מתקדמת, חומרי גלם איכותיים וידע מצטבר של שנים ארוכות של אומני נגרות וריפוד מאיטליה. כל אלה לצד ההבנה העמוקה של צרכי הלקוח הישראלי .

עיצוב מרהיב, פונקציונאליות, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ונוחות השימוש אלו המאפיינים העיקריים המלווים את עיצוב 'דיור אינטריוס' למן יום הקמתה. החתירה התמידית הזו אחר הרהיט האולטימטיבי, כזה שיביא את בשורת העיצוב האחרונה בתחום ויחד עם זאת ישמש את בעליו לאורך זמן. כל אלו הביאו את החברה לבחור לייבא לארץ מספר מותגים אירופאים אשר המכנה המשותף שלהם מעבר לאיכות הגבוהה הוא שימת הדגש על עיצוב ייחודי ופונקציונאלי, טכנולוגיה מתקדמת והתאמה לצרכי השוק בישראלי ומנטליות האירוח המקומית.

צילום: יחצ

"המטרה שלנו היא לספק תמיד את הרהיטים הטובים ביותר בעיצוב עם הנוחות המרבית. הקו המנחה הוא את פילוסופיית העיצוב שלנו הוא עיצוב וייצור באיכות ברמה הגבוהה ביותר במחירים נוחים" אומרת שרית פיינשטיין מנכ"לית 'דיור אינטריורס'

אולם התצוגה המשתרע על פני 800 מר' מציג קולקציה מגוונת של מערכות ישיבה ופריטי ריהוט לחללי המגורים המשקפים את הטרנדים העולמיים האחרונים בעולמות של עיצוב וריהוט.

מקום של כבוד מוקדש באולם התצוגה למותג העיצוב והריהוט המוביל מדנמרק Hjort Knudsen  שמאפייניו הם: נוחות, אלגנטיות, עיצוב מינימליסטי ואסתטיקת עיצוב אומנותית ואיכותית.

לדברי ליעד יוסף :"תהליך העיצוב היה מורכב. היה עלינו למצוא את שביל הזהב  בין שתי תפיסות: מצד אחד אולם תצוגה פעיל ומצליח מזה למעלה מ- 40 שנה, שהוקם על ידי ציון שגב שמבין את רחשי ליבו של הקהל הישראלי ומצד שני מעצב פנים שמודע לעובדה כי פניה למעצבים, אדריכלים וקהל יעד עדכני ועכשווי חייבת להיות בשפה עכשווית ובהתאם לכך לעצב את אולם התצוגה.

בסופו של דבר הבנו כי החיבור בין שתי התפיסות יוביל להצלחה. היה לי ברור כי עבודת העיצוב חייבת להרחיב את מעגלי הלקוחות ואנשי המקצוע החשופים לפעילות החברה.

צילום: יחצ

היום כשנכנסים לאולם התצוגה ברור כבר בצעדים הראשונים מהי החלוקה הקיימת. האולם מחולק למתחמים ברורים ובולטים שבכל אחד מהם ניתן לפגוש במערכות ישיבה ופריט ריהוט שונים מתוך המגוון הרחב שיש לחברה להציע.עבודת העיצוב בסופו של דבר מתכתבת עם מערכות הריהוט של החברה: מינימליזם עיצובי, קווים נקיים, חדשנות ופונקציונאליות."

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה