עמוד הבית » שוק הנעלים לילדים הולך ומתחזק בארץ

שוק הנעלים לילדים הולך ומתחזק בארץ

מותגי נעליים חדשים בישראל - NATIVE, KICKERS, HEELYS, WORLDCOLOUR. צילום: אור גפן
יבואנית מותגי אופנה וספורט בתחום ההנעלה לילדים ופעוטות ישווקו בבלעדיות בישראל - KICKERS, HEELYS ו-NATIVE ו-World Color ע"י קבוצת "בן דרור".

קבוצת "בן דרור" השיקה את ארבעת המותגים (06.04.22) במתחם טרמינל עיצוב בבת ים את דגמי קיץ 2022.

ניל בן דרור, מנכ"ל קבוצת בן דרור: "אנחנו גאים לחזק את שוק נעלי הילדים והצעד הראשון בישראל עם שחקנים בינלאומיים חדשים, שמעבר לעובדה שהם יעניקו חווית קניה מגוונת ואיכותית יותר לקהל ההורים, הם גם יגדילו את התחרות בענף. קבוצת בן דרור עתידה לחתום בשנת 2022-2023, חוזים עם מותגי נעליים נוספים ולפתוח רשת נעלי ילדים הכוללת את מותגי הקבוצה".

המותג Native, המגיע מקנדה, הוא אחד ממותגי הנעליים הפופולריים בעולם. המותג  משתמש בשיטות ייצור מיוחדות הכוללות שילוב חומרים ידידותיים לסביבה בנעליו דוגמת אצות, קני סוכר חומרים ממחוזרים וכדומה. טווח מחירי הנעליים בישראל מחיר נע:  139-219 ₪.

נעלי נייטיב בהשקת מותגי נעלי הילדים החדשים בישראל, צילום: אור גפן

המותג Kickers הינו מותג נעליים צרפתי שהפך כבר בשנותיו הראשונות למסורת של איכות ונוחות. היה בארץ בשנות ה70 המותג מתמחה בנעלי צעד ראשון ונעלי ילדים בעלי קו קלאסי וייחודי. מחיר דגם של המותג בישראל יעמוד על סדר גודל של מחיר כ -249 ₪

נעלי קיקרס צילום: אור גפן

המותג Heelys הינו מותג נעלי ילדים אמריקאי פורץ דרך, המציע קולקציית נעלי סניקרס לילדים ונוער הכוללים גלגל בסוליה, ניתן להסיר ולהוסיף בפשטות. לאורך השנים, המותג זכה למספר רב של שיתופי פעולה מיוחדים עם תוכניות טלוויזיה, מעצבים וסרטים המאפשרים לו לשמור על רלוונטיות ובידול בכל קולקציה. המותג משווק בפריסה בינלאומית וטווח מחיריו נע סביב. מחיר כ 299.9 ₪ לזוג.

נעלי heelys ורודות צילום: חול

מותג World Color הינו מותג נעלי ילדות ברזילאי, צבעוני מאוד שהולך וצובר תאוצה בעולם. המותג שם דגש על עולם החדשנות והריחות והאיכות. בין הנעליים ניתן למצוא קולקציית סנדלים עם דמויות אהובות מעולם החיות, סנדלי נצנצים, סנדלי פפיון, פרפרים ועוד מגוון דגמים איכותיים במחירים נוחים לכל צרכן בטווח מחירים שבין 89-129 ₪ .

בנוסף,  החברה עוסקת בתחום הספורט נעליים מקצועיות לטניס ועוד..

נעלי heelys שחור צבע לבן צילום: חול
נעלי heelys שחור לבן צילום:חול

ניתן לרכוש את המותגים ב-פפאיה, רשת נעלי Shoester -רשת נעלי ילדים של מותגים בינלאומיים ואתר האינטרנט Shoester.co.il, אתר האופנה OneProject ובחנויות הפרטיות.

הוספת תגובה

הוספת תגובה