עמוד הבית » קולקציית קיץ תכשיטי DANON

קולקציית קיץ תכשיטי DANON

תכשיטי דנון קולקציית קיץ 2022 צילום:ליאור חסון
תכשיטי DANON (דנון), אתר תכשיטי האופנה בארץ, נפתח אמש 16.6חנות הסנונית ראשונה, בקניון עזריאלי בתל-אביב, בהשקעה של כ – 500 אלף שח.

החנות ממוקמת בלוקיישן מרכזי והיא ממוקמת מול סניף זארה. החנות משתרעת על שטח של 60 מ"ר והיא תציע מנעד רחב של קולקציות ותכשיטי אופנה לנשים וגברים, במחירים אטרקטיביים במיוחד, לכל כיס. דנון משיק את  קולקציית תכשיטי קיץ 2022 Summer Collection, המציגה ליין תכשיטים יומיומיים-אורבניים, עם קריצה טרנדית המתרפקת על העבר העשיר של יצירות אייקוניות, קלאסיות ועל-זמניות.

עגילי שרי צילום: רני לוריא

 

הקולקציה החדשה כוללת מגוון תכשיטים, שעשויים כולם בעבודת יד בבית מלאכה כחול-לבן בתל-אביב וביניהם: שרשראות צמידים, עגילים וטבעות צעירים וטרנדיים, המשלבים חוליות מתכת, פניני מים מתוקים וקריסטלים יוקרתיים. כל התכשיטים בקולקציה מצופים זהב 24 קראט או כסף טהור נטולי ניקל. כל תכשיט בקולקציה הוא Piece אופנתי, שמיועד להחמיא לעונדת וליצור חיבור קונספטואלי בין הווה לעבר. האסתטיקה הקלאסית של הפריטים מאפשרת לשלב אותם בדרכים חדשות ומקוריות ובכך ליצור רבדים חדשים, שמעניקים כבוד להיסטוריה מתוך התכווננות להווה וכמיהה לעתיד.

צמיד ביאנקה, צילום: רוני לוריא

כל התכשיטים בקולקציה קרויים בשמות רחובות מרכזיים בערים הגדולות, כמו לונדון, ניו-יורק, פאריס ומילאנו, בנוסף, החנות תציע את קולקציית התכשיטים שעיצבה כוכבת הרשת דנית גרינברג המשמשת כשגרירת המותג  והשירות בחנות יכלול אבחון וייעוץ אישי ע"י המעצבים של דנון. לרגל פתיחת החנות יערוך המותג מבצע חד פעמי במסגרתו: 20% הנחה על כל הקולקציות והתכשיטים המבצע יערך עד ה 30.6.2022.

שרשרת Liberty צילום: רוני לוריא

מחירים :

טבעות החל מ – 149 ₪,
שרשראות החל מ – 199 ₪,
צמידים החל מ – 149 ₪,
עגילים החל מ – 139 ₪,
סיכות ראש החל מ – 59 ₪.
החברה מעניקה אחריות של שנה לכל תכשיט, מה שמבטיח קנייה שקטה ובטוחה. ניתן להשיג בסניף הדגל בקניון עזריאלי תל-אביב או באתר החברה- https://danon-jewellery.co.il/