עמוד הבית » שימי לך פודרה

שימי לך פודרה

צילום: אור ורדה
אף אחד לא יודע מי המציא אותה, אבל כולם מסכימים שאף אישה לא יכולה בלעדיה. כמובן, אנחנו מדברים על היפה בקטן, הפודרה. מנצנצת, קומפקטית וכל כך חשובה, תכלס, מה היינו עושות בלעדיה?

כאמור, הפודרה המודרנית לא מסתפקת ביתרונות המסורתיים שלה:

שמירה על מראה רענן לאורך כל שעות היום, נטרול עודפי שומן, יצירת מראה טבעי (מט) ובעיקר – שקט נפשי. בנוסף להיותה שכבת כיסוי מקבעת לעור, לפודרה ,הקלאסית מייחסים גם סגולות כמעט אנושיות ולא לחינם היא נחשבת לחברה הטובה ביותר של האישה, זו שסוגרת לה את הפינה בכל פעם שמשהו עלול להשתבש במסע המפותל והבלתי נגמר – המסע לעבר המראה הצעיר והמושלם.

אחרי שדיברנו על החשיבות ההיסטורית של הפודרה, אתן בטח יכולות לתאר לעצמכן איך הגבתי כששמעתי לראשונה על הפודרה החדשה של אמנית המייק-אפ הצעירה טל בלום.

צילום: אור ורדה

זה היה די מפתה, וסקרנית שכמוני, הייתי חייבת לנסות את הפלא הזה בעצמי, אז הזמנתי מארז משלי. נחסוך לכן את כל הדרך, ההתלבטות, בחירת הגוון המתאים, החשש הטבעי, ההתנסות הראשונית, והתוצאה היפה והמפתיעה – בוא נגיד שאם עור הפנים שלי יכול היה לדבר, הוא היה רק מבקש עוד קצת ממנה. הפודרה מפלרטטת עם תאי העור בנעימות, לא מכבידה, ומשדרגת כל יציאה – פשוטו כמשמעו, עם מראה שיקי ומלא גלאם שעוטף אותך ברגע.

הפודרה שהושקה בשם MAGIC LOOK BY AMOR, הגיעה לאוויר בפעמים מתנת יום ההולדת ה-23 של טל, היזמית הצעירה שפינתה את קהל לקוחותיה במתנה אמיתית, פודרה שמבטיחה ומקיימת – להברקה פנינתית ואינטנסיבית ועדינה באחד.

״אני באמת מתרגשת. הפודרה היא מוצר הדגל של סתיו 2021. מעבר לאריזה היפה, מה שעושה את ההבדל זה היעילות שלה, הדומיננטיות והעובדה שהיא יודעת להתאים את עצמה לכל גוון עור. בסופו של דבר על הקהל הישראלי אי אפשר לעבוד – הוא בוחן את המוצר מכל זווית, ורק אם המוצר מנצח בכל הקטגוריות הוא יכול לשרוד.

צילום: אור ורדה

מהבחינה הזו, אני מאוד שמחה לראות את מבחן התוצאה. הפודרה בולטת בשטח, ועושה בית ספר למתחרים. הפידבק האדיר של הבנות, והביקוש הגדול, רק גורם לי לחשוב כמה ההשקה הייתה במקום ובזמן הנכון.

כל אחת צריכה להתנסות פעם אחת כדי להבין. מספרת בלום הנרגשת.

את הפודרה ניתן להשיג באתר הרשמי של טל בלום או בעמוד האינסטגרם שלה.

הוספת תגובה

הוספת תגובה