עמוד הבית » שינוי בבית מתחיל בשינה איכותית, ספרו החדש של אבי ברססט

שינוי בבית מתחיל בשינה איכותית, ספרו החדש של אבי ברססט

ילדים עכשיו לישון ספרו הרביעי של אבי ברססט צילום רפי דלויה
"בעיית השינה הפכה למגיפה שגובה מחיר כבד ממשפחות רבות בישראל. הורים שמתהלכים עם שקיות שחורות מתחת לעיניים וילדים שחיים בחסך שינה מתמשך הם תוצר של עידן תובעני מנשוא. הפכנו לחברה בהפרעת שינה שעושה את כל הטעויות האפשריות: מקדשת את העבודה, מכורה לכל סוגי המסכים, חיה בסטרס אינסופי ובעיקר ישנה מעט מידי."

"כשהשינה נכשלת, הבריאות נפגעת, איכות החיים נפגמת, האיזון האנרגטי מתערער, התגובות הופכול איטיות יותר, הרעב מתעורר, הכעסים מתפוצצים, העייפות עולה על גדותיה והכל נראה קשה, מסובך, מתסכל וחסר תקווה" (מתוך הספר "ילדים, עכשיו לישון").

שנת לילה רצופה ואיכותית היא לא מותרות. היא טומנת בחובה את התשובה לקשיים לימודיים, לכעסים, להשמנה, לעייפות ולתסכול. הורים וילדים זקוקים לשינה זו כתנאי הכרחי לניהול אורח חיים בריא, מאוזן ומתפקד ולשלוות נפש משפחתית.

"ילדים עכשין לישון!"  הוא ספרו הרביעי של אבי ברססט והספר הראשון שנכתב אי פעם במטרה להרדים א קוראיו. הוא מסייע להורים להוביל את המשפחה אל שנת הלילה השקטה והטובה. בספר ניתן למצוא סיטואציות מחיי היומיום של הורים לילדים ולקבל  תשובה בגובה העיניים על הגורמים מעכבי השינה, המכשולים הפיזיים והרגשיים, מקומם של הטקסים והרגלי השינה, חשיבות העקביות וההתמדה, גישות ושיטות שונות להרדמה רגועה ונינוחה ושלל פתרונות לשעת לילה מאוחר. הספר מכיל גם שלושה סיפורי שינה מקוריים ומאויירים להקראה לילדים לפני שנת הלילה.

צילום רפי דלויה

אבי ברססט, מנכ"ל הולנדיה, מקדיש את חייו לתחומי הנדסת ואיכות השינה. הוא מרצה בארץ ובעולם, כותב, מנהל פורומין עורך כנסים וכבר הצליח לחולל מהפכות באורח חייהם ובאיכות השינה של אנשים רבים מסביב לעולם.

ספריו "לילה במתנה" ו"הולנדיה – הספר" עוררו ומעוררים עיניין רב. ספרו "NAP – סוד השינה המושלמת" תורגם לשפות נוספות, מופץ ב- 24 מדינות  והפך ללהיט מדובר."ילדים, עכשיו לישון!" הוא ספרו הרביעי.

פרופ' עמוס רולידר כתב את ההקדמה לספר, שבה הוא מציין: "הספר ילדים, עכשיו לישון" הוא ספר חובה בכל בית. התכנים מאפשרים להורים לא רק לבין את הסוגיות הרלוונטיות הקשורות לשינה ולהפרעות שינה, אלא גם ליישם את ההמלצות לטובת פתרון יעיל לקשיי השינה הספציפיים שלהם ושל ילדיהם"

לרכישת הספר: http://avibarssessat.com/

ביקורת המערכת: דפי הספר מאוד איכותיים, כל הספר באיורים פשוטים בצבעי סגול בהיר, " הספר מגיע ממצוקה של הורים שאני לא מאשים אותם, בעולם המודרני הבעייתי אנו יוצרים לעצמנו את הבעיה, הורים מגיעים מאוחר מהעבודה , טרודים בבעיות וכלכלת המשפחה ועל כל נושא גידול הילדים ומה קורה ? הילדים לא יוכולים לישון " לדבריו של אבי ברססט. כולנו צריכים לישון נכון כדי לייצר עבורנו ועבור סביבתנו איכות ואריכות חיים.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה