עמוד הבית » שמלת מלכת היופי הלאומית, בהשראת הקורונה, בעיצובו של שי שלום

שמלת מלכת היופי הלאומית, בהשראת הקורונה, בעיצובו של שי שלום

צילום עמיר צוק
מלכת היופי תהילה לוי תייצג את ישראל בתחרות "מיס יוניברס", שתתקיים בחודש הבא בהוליווד, בהשתתפות למעלה מ-90 מתחרות מכל העולם.

שי שלום מעצב אופנת העילית והמעצב הרשמי של תחרות "מלכת היופי של ישראל", עיצב עבורה את השמלה הלאומית איתה תעלה על בימת הטקס שישודר בשידור חי במאות מדינות.

השמלה נקראת: "שמלת אחרי קוביד-19" (After Covid-19). והיא עוצבה בהשראת אירועי השנה החולפת, בה האנושות חוותה זעזוע עמוק בעקבות נגיף הקורונה, אשר ממשיך ומשנה סדרי עולם,אחד המאפיינים הבולטים ביותר של המלחמה בנגיף, עוד טרם החיסונים, הן המסכות נגד הקורונה.
המעצב רואה לנגד עיניו מציאות בה יוותרו מיליארדי מסכות ללא שימוש, ביום שאחרי הבסת הנגיף, מכך שאב את ההשראה ואת הרעיון המרכזי לעיצוב השמלה הלאומית אשר יצר לתחרות היוקרתית.

צילום יחצ

"שמלת אחרי קוביד-19" בנויה מ- 300 מסכות חד פעמיות שחוברו יחד ליצירה אחת שלמה.הדגם מהדהד את הטלטלה שעבר העולם ופותח פתח של תקווה לעתיד טוב יותר אשר בו לא נזדקק עוד למסכות.
את השחרור המיוחל הזה מבטא המעצב שי שלום על ידי ניתוק גומיות המסכה והשארתן תלויות כחוטים קלילים המרקדים בחופשיות עם תנועת הבגד.

דוראל בן זוגה של תהילה, ילווה אותה לשדה התעופה, הוא מתכנן להגיע לתחרות עצמה אבל זה עדיין לא סגור
היא לוקחת איתה 2 תמונות, אחת של אחיה אורי, ואחת של שניהם יחד, אח שלה הוא הכי קרוב אליה, והיא בטוחה שלהסתכל על התמונה ייתן לה המון כוח.