עמוד הבית » שרה קורי המקעקעת בתערוכה ראשונה

שרה קורי המקעקעת בתערוכה ראשונה

שרה קורי צילום: שי פרנקו
שרה קורי האמנית והמקעקעת של הסלב מציגה תערוכה במלון דן אכדיה ריזורט כחלק מהכנסותיה מהתערוכה יועברו לעמותת חלאסרטן.

קורי, בעלת הסטודיו לקעקועים STUDIO SHIN השוכן  בנווה צדק בתל אביב וכיום נחשבת למקעקעת של הסלבס ומעצבת מותג האופנה SHIN UPSTAIRS, משיקה תערוכה ראשונה בה מוצגים 11 עבודות אמנות שלה החל מציורי שמן ואקריליק על קנבס דרך פסלים ומיצבים ועד לוידאו ארט. העבדות הינן במגוון גדלים החל ממטר וחצי ועד ל-5 מטר גובה ובפורמטים פיזיים נוספים.

שרה קורי בת 24 אמא מקסיקנית ואבא תורכי הסטודיו שלה דוגל בתרומה ונתינה, קידום אמנים צעירים בגלריית הסטודיו ושיתופי פעולה בתחומים שונים. בשנה האחרונה, קורי עוברת טרנספורמציה עדינה מתחום הקעקועים אל עולם האמנות, בכך שהתחילה לייצר תוכן ויזואלי בפורמט פיזי, ומשם פיתחה את הרעיון ליצירת התערוכה- ״אלוהים היא אלוהית״.

לדברי קורי: " התערוכה מדברת סביב הנשיות קשיים כנערות, נשים ואך הן מתחזקות וזה מגיע מתוך הסיפורים של חברות ושלי כילדה כגון: לידה שקטה, מיניות, הורות , תלות בגלולות, תרופות ואובססיה לטמפונים מתוך כל אלה הגיע ההשראה".

צילום: אורי אקרמן

בתור ילדה, הרגשתי מלאת עצב להיות בת. חשבתי שהרבה יותר קל להיות בן, כי הם לא מכירים את הקשיים שאנחנו מתמודדות איתם. קיבלתי את הווסת הראשונה בגיל 11, כל כך מוקדם. כשהגוף שלי החל להשתנות, התביישתי בו. דמיינתי את אלוהים מחלק פרופורציות מושלמות לכולם, ורק אצלי חלה טעות.

צילום: אורי אקרמן

עד גיל עשרים לא העזתי להביט בעצמי במראה עירומה, גם לא בדרך למקלחת. לא ידעתי להסביר לעצמי מדוע, אבל חשתי בושה גוף שלי. שכנעתי את עצמי שאני רזה מידי, שמנה מידי, שיש לי סימני מתיחה לא יפים. תמיד הצלחתי למצוא משהו שמפריע לי במראה החיצוני שלי.עם הזמן הבנתי שאני לא לבד, ושחוסר הביטחון שאני מרגישה בעצמי הוא דבר שנוגע בכל כך הרבה נשים. לכן קל לנו להבין אחת את השנייה – אנחנו צוחקות יחד אך גם בוכות יחד ומשתפות כאב נפשי ופיזי. יותר מכל דבר אחר, אנחנו מזדהות זו עם זו. במפגשים הרבים שאני מקיימת עם נשים, הן מספרות לי שחוו משברי הריון, אבדות בטרם עת, פרידות קשות ומוות של קרוב או אהוב. לנשים יש שפה משותפת שעוזרת להן להבין אחת את השנייה ברגעי שיא, אך בעיקר ברגעי שפל.

צילום: אורי אקרמן

סרטן השד הוא נושא אחד מני רבים המעוררים בי חרדה קיומית בתור נקבה. עבורי, מסמלים השדיים את היכולת לטפל באחרים, אך גם את האפשרות להיות נחשקת ולהרגיש חופשיה עם המיניות שלי. בשנים האחרונות החלטתי לחגוג את הגוף שלי, מה שגורם לי להרגיש חזקה ויפה –  בוסית. במקביל, היצר האימהי שלי אט-אט מתעורר ואני מתחילה להרגיש מוכנה לחוות לידה בעצמי. בתור מקעקעת, נפגשתי במהלך השנים עם כל כך הרבה נשים מכל הצורות, הצבעים, המקצועות. לכל אחת מהן הייתה התשוקה שלה, והדרך שלה לבטא את עצמה. כל אחת מהן עוררה בי השראה בדרכה. לכן בער בי צורך לחגוג את אחיותיי הנשים, ולשתף את המגוון שהן מציגות בתערוכה."

אוצרות וניהול אמנותי של התערוכה- ישראל אליהו.

התערוכה פתוחה לקהל הרחב בין התאריכים: 9-13/11/22.

הוספת תגובה

הוספת תגובה