עמוד הבית » שרון קוטלר – מאמן אישי לחיים טובים יותר

שרון קוטלר – מאמן אישי לחיים טובים יותר

צילום: באדיבות שרון קוטלר
איך הכול התחיל?

כבר בשנות השבעים של המאה הקודמת, מילדותי, התחלתי לצעוד את הדרך אל עצמי. הרבה לא ידעתי, רק ידעתי שאני בחיפוש עצמי של מי אני רוצה להיות ומה הייעוד שלי. לקח לי כמה שנים טובות של בניית חומות, קבלת "סטירות" כואבות, צעידה בדרכים לא סלולות, לעיתים מסוכנות, עד להבנה שבסופו של דבר הכל בתוכי, שהחיפוש הוא פנימי.

חוויתי מנעד מדהים של חיים שנע בין רקדן ללוחם. בשנת 2010 אחרי שחוויתי בעצמי טיפולים שונים וסדנאות ונחשפתי לעולם הקואצ'ינג-האימון,
פתחתי את הקליניקה שלי בהתלהבות ואהבה לתחום האימון. במשך העשור האחרון יצרתי שיטה אפקטיבית, בשילוב גישות שונות מעולם האימון ומעולמות תוכן נוספים כמו NLP וקראתי לה" עוף החול האגדי – משינוי לניצחון!" שיטה שמובילה אנשים ליציאה לפעולה והשגת תוצאות משמעותיות בחיים.

צילום: באדיבות שרון קוטלר

בכל מפגש (אישי, סדנה או הרצאה) אני חש את גודל האושר והזכות לחוות את האנשים שבוחרים לשנות את מצבם, לראות אותם עוברים ממצב כבוי למצב מואר עם הילה נהדרת. וכך גם אני ממשיך לצמוח ולהתפתח – דבר שיוצר אצלי היום בקליניקה הזדמנות לאנשים להקשיב לעצמם, לראות את הפוטנציאל הטמון בהם, לחזק את הביטחון העצמי ולעוף לדרך חדשה, בריאה ומעצימה. אצלי זה הפך לדרך חיים, ועבורי ה"שמיים הכחולים" יכולים להרחיב כל לב אדם ברגע שיבחר.
אני בוחר להראות לאחרים את מה שאני רואה – את "השמיים הכחולים".

מה בילדותך הוביל לבניה ותנופה של אישיות יזמית?
הייתי ילד יצירתי, תמיד אהבתי אנשים, זה מעצים וכיף להיות בחברותא, ולכן יצרתי חיבורים דרך משחק, אפילו יצרתי משחק תופסת בשם טוסטר עם קריצה לשם משפחתי קוטלר. שמתי לב, כאשר אתה מוביל ולא מובל, ישמע אולי בנאלי, זה תמיד מוביל למקומות נפלאים.

מה משך אותך למקצוע?

לא מתבייש להגיד ששמח ואוהב להיות על במה, לעורר השראה במובן חיובי. כאשר אני מרצה, אני יכול לגעת בלב של יותר אנשים, ומספיק שנגעתי באדם אחד והוא בחר לקחת משהו אחד ולעשות איתו משהו טוב לעצמו, זכיתי!

איך יוצרים רלוונטיות ויצירתיות?

אני יוצר רלוונטיות ויצירתיות כאשר אני מתחבר לאמת שבי ולעולם שסביבי. אני נשאר במצב של למידה תמידית. למזלי, זכיתי ביכולת היצירתיות, אני אומן בנשמה.

נקודת המפנה שלך?

לצערי מות אבי. בעודי עומד על הקבר, הבנתי שאני כבר מת שנים והגיע הזמן להתעורר!

מהיכן התעוזה והאומץ? מאמא ואבא.

הפחדים שבדרך? לאבד אהובים.

כיצד משלבים קריירה ומשפחה?

היום מבחינתי המשפחה במקום הראשון והקריירה משתלבת.

צילום: באדיבות שרון קוטלר

האם בארץ מיישרים קו עם מה שקורה בעולם?

מה שיפה בארץ שאנחנו בלמידה, הרבה דברים מגיעים אלינו באיחור ואנחנו למזלנו יצירתיים ולרוב עולים על "רבנו". בנוסף יש אצלנו המון ידע עתיק שמועבר דרך הקבלה והתנ"ך. ובסופו של דבר, כשקוראים על תרבות מצרים, על האינדיאנים, על בודהיזם ועל היהדות – כולם מדברים את אותה השפה, אז לא צריך ללכת רחוק.

מה עשית בזמן הקורונה?

בימי הקורונה, מחוסר בררה ולמזלי למדתי והתחברתי לעולם הדיגיטלי, לאפשרויות של הזום, גוּגלמיט, טיקטוק ועוד, זה פרץ לי את אחד ממחסומי הפחד שהיו לי.

מה העצה הכי טובה שקיבלת? "תהיה עלוב אבל תעשה!"

מה הדבר הגורם לך הנאה במקצוע?

לראות שאדם הגשים את הפוטנציאל שאני ראיתי בתחילת התהליך.

מה השיא שלך בקריירה מבחינתך?

הקריירה שלי זה החיים עצמם והיו מספר שיאים בתחנות שונות כגון: לידת הנסיכה שלי דניאל, הצחקת והרקדת מאות אנשים באילת, לשחק בקאמרי עם רבקה רז ויוסי גרבר, לשמור פיזית על אנשים מפני אלימות אישית ומניעת פיגועים, ללוות אדם להגשמת חלומו (למשל, הבאת ילדים לעולם), להיות עבור אמא שלי ברגעים לא פשוטים, להרצות בפני חיילים או נוער שרוצים לטרוף את העולם ומחכה לשיאים הבאים.

מה מרגש אותך?

לעשות ערב פסח אצלי, לתת לאדם יד ולדעת שהוא סומך עלי והוא הולך לנצח!

מה סוד ההצלחה שלך? אנושיות ואהבת אדם.

מה לא תסכים/מי לעשות במסגרת העבודה? כל מה שמנוגד לחוק.

עד כמה העבודה משפיעה על חיי החברה?

העבודה היא חלק ממי שאני – בשפה ובהתנהגות – זאת דרך חיים.

מה החזון שלך לעשור הקרוב?

להגיע ולהרצות בהרצאות ענק ולהשפיע לטובה על אנשים, ללוות מתאמנים דרך סדנאות ואימונים אישיים, ליצור תוכנית טלוויזיה או רדיו ולעזור לאנשים בדילמות שונות בחיים.

מה היית רוצה שאנשים אחרים ידעו עליך?

שאני פשוט בן אדם כמוך כמוני, שקם בבוקר ובוחר לחייך, לנשום ולאהוב.

ולסיכום שרון, תן לנו טיפ למתחילים!

קמתם בבוקר, נשמו עמוק, חייכו ותגידו תודה.

שרון קוטלר מיוצג בסוכנות מרצים בינלאומיתwww.spylegends.co.il

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה