עמוד הבית » תיקים בעיצוב אורבני

תיקים בעיצוב אורבני

תיקים לגברים דניאל בגס. צילום שי סב
תיק כבר מזמן הפך להיות האקססוריז הבלתי מעורער עם הכי הרבה סטייל, ומי היה מאמין שיהפוך לפריט אופנתי גם לגבר?

ב”דניאל בגס בוטיק" תמצאו את הפתרון המושלם לכל צורך תפור לפי מידותיכם כמו חליפת הוט קוטור התפורה ביד חייט אומן ובמחירים הנוחים והטובים וההוגנים ביותר למוצרי איכות.

אם אתם לקראת נסיעה לחופשה או נסיעת עסקים זהו המקום הראשון שאתם חייבים להיכנס אליו כדי לרכוש את המזוודה שלכם. מבטיחה לכם שיהיה המקום הראשון והאחרון בחיפושים.

הבוטיק אטרקטיבי. המזוודות האיכותיות ביותר עם הטכנולוגיות המתקדמות שהן המילה האחרונה בתחום. גם האבזרים המשלימים, תיקי נסיעה בגדלים שונים, תיקי הגב הסטייליסטים של המותגים Eastpak ו-"הרשל" Hershel”" ועוד. התיקים פונים לנשים ולגברים, לצעירים ולבוגרים כאחד ולא פחות חשוב – במחירים שווים לכל נפש.

מדיניות ההחזרה של "דניאל – בגס בוטיק" גם היא חריגה בנוף תרבות הקניה של היום. כמו שיקיר, הבעלים של המקום מצהיר, אין הגבלת זמן מבחינת החזרת מוצר או החלפתו. כמובן במסגרת הטעם הטוב, גם אם עבר חודש ימים מזמן הקניה תוכל להחליף את התיק או לקבל את כספך בחזרה במידה ויש בידך חשבונית, התג של התיק קיים, והתיק עצמו במצב חדש שלא נעשה בו כל שימוש.

לקוח המעוניין להחליף תיק שנרכש או תיק שקיבל במתנה יזכה ליחס וטיפול אישי מסור וסובלני כמו זו הפעם הראשונה שהוא בבוטיק

דניאל בגס.
צילום שי סבג
דניאל בגס.
צילום שי סבג
דניאל בגס.
צילום שי סבג
צילום שי סבג
צילום שי סבג
צילום שי סבג

הנה לכם מקום מיוחד ושונה שלא תמצאו דומה לו, עם יושרה שיווקית, מקצועיות והבנה במוצר שנרכשה על סמך ניסיון של 30 שנה, בוטיק עם נשמה, לב, ויחס אישי שכל אחד ואחת חייבים ורוצים לבקר בו. הוותק והניסיון שלהם הם נקודת החוזקה שלהם בשוק תיקי העור.

תשאלו את אלה שכבר היו וקנו ומרגישים חלק ממשפחת "דניאל בגס בוטיק" הגדולה. משפחה אוהבת ומחבקת, ומשפחה לא עוזבים לעולם. הם פה כדי להישאר.

דניאל בגס בוטיק, דיזנגוף סנטר קומה 1 בנין A תל אביב

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה