עמוד הבית » תכשיטים של מותג איטלקי Luca Barra

תכשיטים של מותג איטלקי Luca Barra

עדן פינס בקמפיין בינלאומי למותג התכשטים האיטלקי לוקה ברה _ צילום יחצ

מותג התכשיטים Luca Barra (לוקה בארה) נוחת בישראל ומציע תכשיטי יוניסקס מקז'ואל ועד אלגנט  במגוון רחב של כ-100 תכשיטים – טבעות, צמידים, שרשראות, תליונים וחפתים.  תכשיטי המותג מתחדשים מידי עונה, כך שבכל שנה מוצגות 4 קולקציות מרעננות ועכשוויות, שעוצבו מתוך רצון לתת מענה לאופי ולביטוי האישי של כל אדם תוך התאמה מרבית להעדפותיו.

המגוון הרחב מאפשר להתאים את התכשיטים בקלות לסטייל האישי ולאירועים שונים – החל מצמידים משובצים באבני חן  טבעיות כמו עין נמר, אוניקס ולפיס  ועד שרשראות  עם ציפויי פלדיום זהב ורוזגולד.

התכשיטים עשויים במגוון שיטות – מייצור תכשיטים מסורתי-אותנטי עד לטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות לייצור תכשיטים המבטיחות עמידות לאורך זמן .

כעת, לאחר שהשיק המותג חנויות עצמאיות ברחבי איטליה ומוצריו נמכרים במעל  ל- 1500 נקודות ברחבי העולם, הוא נוחת בארץ עם קולקציה יוניסקס.

הקולקציה עוצבה עם אלמנטים קיציים בולטים בהשראת הים בהם אייקונים ימיים כשושנת הרוחות, עוגנים ועוד. היא כוללת מבחר רחב של צמידים עם אבני חן קריסטלים צבעוניים, שרשראות ותליונים.

אמנם לישראל מגיע Luca Barra רק כעת, אך הקשר הישראלי נוצר כבר לפני מעל לשנה, שכן הפרזנטורית המובילה של המותג ברחבי העולם היא לא אחרת מאשר הדוגמנית הישראלית המובילה עדן פינס.

צילום לוקה בארה
צילום לוקה בארה
צילום לוקה בארה

מחירי התכשיטים: החל מ 119 ₪ ועד 299 ש"ח

את הקולקציה המלאה ניתן להשיג ב- 48 סניפי רשת ג'נטלמן ברחבי הארץ עם אחריות בת שנה לכל תכשיט.