עמוד הבית » ליאור סושרד נבחר לשגריר עולמי של שעוני היוקרה הובלו (HUBLOT)

ליאור סושרד נבחר לשגריר עולמי של שעוני היוקרה הובלו (HUBLOT)

ליאור סושרד שגריר מותג הובלו צילום: עדי אורני
אמן החושים הפופולרי, ליאור סושרד נבחר לשמש כשגריר בינלאומי של מותג שעוני היוקרה HUBLOT (הובלו). סושרד, מצטרף לרשימת שגרירי ארוכה ומכובדת. שמו יופי לצד כוכבים ובהם שחקן הכדורגל הצרפתי, קיליאן אמבפה, הטניסאי נובאק דג'וקוביץ, המוזיקאי הבינלאומי ג'יי סנייק ועוד.

הבחירה של מותג השעונים היוקרתי הובלו בסושרד, הייתה מתוך הרצון להרחיב את מנעד הכוכבים בתחום הבידור, כאשר בחרו בפורץ הדרך הגדול בתחומו, יחד עם אהבתו הידועה לתחום השעונים, החיבור בין אמן החושים למותג השעונים היוקרתי היה מתבקש. במפגשים מקדימים של ההנהלה הבכירה, ליאור סושרד מעבר לכריזמה הידועה שלו, השאיר את כל הנוכחים פעורי פה מיכולותיו. משם, הדרך הייתה קצרה לרשימת השגרירים האקסקלוסיבית.

ליאור סושרד שגריר מותג הובלו צילום: עדי אורני

במסגרת שיתוף הפעולה, סושרד צפוי להשתתף בקמפיינים, אירועים והשקות של הובלו מסביב לעולם ובישראל. התכניות בין הובלו וסושרד גרנדיוזיות, כשבעתיד מתוכנן גם שעון במהדורה מיוחדת בשיתוף האמן.

ליאור סושרד מסר: "מאז שאני ילד תחום השעונים הקסים וסיקרן אותי, אין חלום גדול יותר עבורי להיות חלק מהעולם המופלא של הובלו. מדובר בחברה שהחזון וערכיה זהים לשלי, אם זה בחדשנות, נועזות, ראשוניות ודיוק".

הוספת תגובה

הוספת תגובה