עמוד הבית » מכשור טכנולוגי חדשני לרופאים וקוסמטיקאיות

מכשור טכנולוגי חדשני לרופאים וקוסמטיקאיות

צילום: יחצ
חברת לאונרדו המשווקת ומייצרת מכשור טכנולוגי השיקה בשבוע שעבר, בכנס הקוסמטיקה המקצועית של ישראל - Beauty&U טכנולוגיות מתקדמות לטיפולי פנים, גוף והסרת שיער.

בכנס הציג ד"ר גיא נחמני מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית אשר ייתן שירותי ניהול רפואי לחברה, ויסייע בפיתוח טכנולוגיות ושיתופי פעולה בארץ ובחו״ל את ההשפעות של קרן אור על מתיחה וכיווץ של רקמות העור השונות, באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת.

החזון של מנכ"ל ויו"ר קבוצת לאונרדו קוסמטיקס, רוני בר, הוא לקדם את החברה כך שתהפוך לאחת המובילות בתחום האסתטיקה בישראל ובעולם כולו ולשם כך, הבשורה הבאה בעולם האסתטיקה כבר מחכה מעבר לפינה: "אנחנו רוצים להגדיר כל יום מחדש את תחום האסתטיקה, באמצעות מערכות טכנולוגיות פורצות דרך", אמר בר בכנס.

צילום: יחצ

הטכנולוגיה החדשה מאפשרת טיפולי עומק, יצירת צבר אנרגיה והתוצאות מוכחות קליניות ומעניקות פיתרון אקפטיבי ובטיחותי
חברת לאונרדו הציגה בכנס את נבחרת המכשירים המתקדמים שלה בטכנולוגיות שונות כמו קרן אור, פרקשיונל RF, לדים ועוד מכשירים להסרות שיער וטיפולי פנים.
נחמני הוסיף: "טכנולוגיות חדשות שיוצאות לשוק ברמה הבטיחותית הכי גבוהה וברמת תקנים מחמירה, עוברות מסע שלם של ניסויים קליניים, פרוטוקולים של עבודה, זמן מעבדות וכל מה שצריך להבטיח טכנולוגיה בטיחותית שעברה בקרות איכות ברמה הקפדנית ביותר".