עמוד הבית » טונרים לעור הפנים 100% טבעיים

טונרים לעור הפנים 100% טבעיים

טונרים של אולאה אסנס מבית הבד של הגולן צילום אורן קאהן
מרגישים שעור הפנים לא מספיק נקי, רך וגמיש? Olea essence, מותג הבית של "בית הבד של הגולן", מציג טונר לעור פנים רגיל עד יבש וטונר לעור פנים רגיל עד שמן. הטונרים 100% טבעיים ומכילים ויטמינים ומינרלים בריאים, שבשילוב עם שמנים צמחיים נוספים, יוצרים מקסימום אפקט על עור הפנים.

טונר לעור פנים רגיל עד יבש

אידיאלי להשלמת ניקוי לעור פנים רגיל, יבש או עדין במיוחד. הטונר מבוסס על שילוב עלי זית וקמומיל המעניקים לפורמולציה תכונת טיהור עדינה שנותנת לעור תחושת רוגע. בנוסף, הוא מותיר את העור נקי ועם לחות עדינה, רגוע ורך. רכיבי הטונר עשירים בנוגדי החמצון הטבעיים הידועים של הזית ובסגולות אנטי-אייג'ינג נוספות, אשר יחד מגבירים את התפקוד ההגנתי של העור.

מולקולת שמן הזית קטנה מנקבוביות העור ולכן מחלחלת לתוך העור ואיננה מכסה אותו ובכך מאפשרת לעור הפנים לנשום.

טונר לעור פנים רגיל יבש
צילום אורן קאהרן

מחיר: 148 ₪ (120 מ"ל).

טונר לעור פנים רגיל עד שמן

עור פנים שמן דורש ניקוי יסודי ולכן ההמלצה היא לנקות באופן ראשוני את הפנים והצוואר ולאחר מכן להשתמש בטונר. הטונר מבוסס על שמן הזית ומכיל קמומיל המסייע לנקות בעדינות ולהרגיע את העור. הטונר מותיר את העור נקי, לח, רך ונעים למגע.

רכיבי הזית המצויים בטונר הם אנטי-בקטריאליים המסייעים להפחית פצעים בעור הפנים לאורך זמן. נוגדי החמצון הטבעיים המצויים בטונר, בשילוב נוגדי חמצון טבעיים נוספים, יוצרים אפקט אנטי אייג'ינג על עור הפנים והצוואר.

טונר לעור פנים רגיל עד שמן
צילום אורן קאהרן

מחיר: 137.50 ₪ (120 מ"ל)

איך משתמשים: מורחים כמות קטנה של טונר על כריות אצבעות הידיים ומעסים בעדינות, במעגלים, את הפנים והצוואר. יש להימנע ממגע באזור העיניים והשפתיים.

Olea essence "מבית הבד של הגולן", מציע מבחר מוצרי טיפוח וטיפול, קולינריה וחומרי ניקוי המבוססים על סגולות הזית וכוללים חומרים טבעיים בלבד ללא כימיקלים!

הסוד הטמון במוצרי Olea essence, הוא הגילוי כי בתוצרים של הזית, הנזרקים  לאחר הפקת השמן  ומזהמים את הסביבה, קיימות סגולות טיפוליות, מחטאות ובריאות. המעבדות הצליחו  להפיק משאריות הזית תכשירים בעלי ערך מוסף ולשמר את הערך האקולוגי בגולן.

מעבדת החברה בקצרין הוקמה ע״י דר פיפקו ז״ל, על פי  תפיסת עולמם של הבעלים המייסדים, אבנר וסמדר טלמון, הדוגלת בחיים הרמוניים עם הטבע  והקפדה על שמירת הסביבה.

יעילות המוצרים טמונה בשילוב בין שמן הזית ושמנים צמחיים וארומטיים בתהליך ייחודי, על טהרת חומרים טבעיים בלבד ללא חומרים משמרים וללא צבעים וריחות סינתטיים.

היכן ניתן להשיג: במרכזי המבקרים של "בית הבד של הגולן":
תל אביב, רח' בן יהודה 17 050-2888715

קצרין, אזור תעשיה  04-6850023 / 050-2888709.
עין גב, נמל עין גב  050-2888705

ובאתר האינטרנט: http://www.oleaessence.com

הוספת תגובה

הוספת תגובה