עמוד הבית » "אהבת הדס" מיזם חברתי לרגל יום אהבה

"אהבת הדס" מיזם חברתי לרגל יום אהבה

צילום נסיה אלון
אהבת הדס – מיזם חברתי לכלות, הוקם לזכרה של חברתנו ובתנו האהובה הדס בן שושן ז"ל, שנהרגה במפולת סלעים בהודו בהיותה בת 21 שנים בלבד.

לאחר לכתה מאתנו, נפגשנו חברותיה ממעגלים שונים עם בני משפחתה והחלטנו יחד שהדרך הטובה ביותר לשמר את חיוכה וטוב ליבה ולהפיץ את שמחת חייה – היא  לשמח כלות ביום חתונתן.

הוצאות החתונה הינן רבות ולעיתים קרובות מכבידות על הזוג והוריו ועשויות ליצור מתח וחרדות. כאשר לזוג ישנו קושי כלכלי – ארגון חתונה עשוי להפוך מאירוע משמח לאירוע המלווה בחשש ומצוקה. מצוקה זו איננה רק כלכלית כי אם לצערנו הינו תולדה של אוירה ציבורית הנובעת גם מהשפעות סביבתיות היוצרת לעיתים לחץ נפשי וחברתי על הזוג והמשפחה לעמוד בסטנדרטים מקובלים.

צילום נסיה אלון

מתוך כבוד, אהבה ורגישות לכלות ביום שמחתן ומתוך שאיפה לשנות את התפיסה החברתית ותרבות ההוצאות הכרוכות בערב מרגש ומרומם זה – הקמנו את "אהבת הדס" – מקום בו כל כלה יכולה להגיע ולבחור לה שמלה במחיר סמלי.

באהבת הדס למעלה מ 150 שמלות הניתנות להשאלה והתאמה אישית, בנוסף מזומנות הכלות לשאול נעלים, תחתיות, הינומות ואפילו תכשיטים – ללא עלות כלל.

צילום נסיה אלון

על אף שמדובר בעמותה ללא מטרת רווח המתבססת על תרומות בלבד – אנחנו מקפידות על שירות מקצועי ואיכותי, הסטודיו מעוצב בטוב טעם, נקי ומטופח והמבחר מתעדכן באופן תדיר.

צילום נסיה אלון

בנוסף, במסגרת המיזם אנו מחברות בין כלות הזקוקות לכך – לנותני שרות רלוונטיים, התורמים מזמנם בהתנדבות מלאה במידת הצורך או מעניקים שירות במחיר מוזל.  בימים אלו אנו עמלות על הרחבה של הסטודיו כולו ובכלל זה ומיסוד של שירות זה, במטרה להפוך אותו למקצועי ומסודר יותר לרווחתן של כלות רבות.

צילום אלון נסיה

נשמח אם תצטרפו אלינו להוסיף אור וטוב, יחד נסייע לכלות רבות יותר ונאפשר להן להגיע שמחות ושלוות ליום חתונתן.