עמוד הבית » אחים סיני חברה לעיצוב הבית חוגגים 55 שנים להיווסתה

אחים סיני חברה לעיצוב הבית חוגגים 55 שנים להיווסתה

צילום: יחצ
ביום חמישי (07.10.21 ) נערך במתחם החדש Red design אירוע חגיגי לכבוד פעילות ענפה של חברת אחים סיני.והשקת סניף חדש. האירוע התקיים ברחבת המתחם החדש בצפון עם עמדת די ג'יי, אוכל, בר קוקטלים עשיר.

שושלת האחים סיני החלה את דרכה עוד במאה ה-19 בתקופת שלטון אביו של השאה' הפרסי- סב המשפחה החזיק בבעלותו בית מלאכה לעיבוד וטווית חוטי משי בפרס, ב- 1958 המשפחה עלתה לארץ ובהמשך לפעילותו 4 בניו התמקמו בחיפה ושאפו להמשיך ולשתף פעולה בניהול העסק. הם היו מחלוצי תעשיית השטיחים בארץ.

במרוצת השנים קבוצת האחים סיני צברה מוניטין והתרחבה לכדי מרכז לעיצוב הבית המציע כיום לא רק יבוא ושיווק של מגוון שטיחים בעבודות יד מכל העולם (בעלי תעודות), אלא גם טפטים, פרקטים מעץ טבעי ולמינציה מגרמניה ולטביה, וילונות מעוצבים בהתאמה אישית, פתרונות הצללה מכל הסוגים, פריטי עיצוב משלימים לבית ועוד..

צילום: יחצ

בימים אלה, משיקה הרשת את הסניף החדש במתחם Red design וממשיכה להציע לקהל לקוחותיה שירות אדיב ומקצועי,וכן עובדת מול מעצבים ואדריכלים על פרויקטים של עיצוב למגזר הפרטי והעסקי בכל רחבי הארץ וזאת במחירים המשתלמים ביותר ללא פערי תיווך, באספקה מהירה עד בית הלקוח.
כמו כן, הרשת ממשיכה ללוות את הלקוח גם לאחר הרכישה ומספקת אחריות מלאה למוצריה, התקנות הסחורה בבית הלקוח ואף שירות ניקוי וטיפול בכל סוגי השטיחים.

צילום: יחצ

איתן סיני, ממנהלי הרשת, מקפיד להשתתף בתערוכות בחו"ל בתחום החיפויים פרקטים, שטיחים וטקסטיל לבית וממשיך את המורשת בגאון בהבאת כל החידושים האחרונים בענף לפי טרנדים, האופנות המשתנות והביקוש בקרב הלקוחות.
איתן מספר: יש לנו לקוחות שרכשו אצלינו לפני עשרות שנים והיום הם מגיעים עם ילדיהם או הנכדים. היתרון המשמעותי שלנו הוא שאנו מייבאים את התוצרת בעצמינו, אנחנו יודעים הכן לקנות ולבחור את הסחורה הטובה לקהל לקוחותינו. זו המומחיות והאהבה שלנו. אני מגשים את החזון בניהול העסקים מידי יום- להמשיך את המורשת של סבי"

*מרקוני 8 בניין הצ'ק סנטר, צ'ק פוסט חיפה- סניף הדגל
*מתחם ed design דרך חיפה 44 ק. אתא
אתר הבית http://www.sinaibros.com