עמוד הבית » איזה מראה תבחרי ללילה האחרון של השנה?

איזה מראה תבחרי ללילה האחרון של השנה?

צילום: בן ליאון איפור ירין שחף
ירין שחף , מנהל בית הספר למקצועות האיפור הסטיילינג והתסרוקות , מצייד אותך טיפים ועצות למראה מנצח - של פעם בשנה

היתרון המובהק של ערב זה על פני כל ערב אחר בשנה, הוא הלגיטמציה להתאפר נוצץ נועז ומבלי להיחשד בחוסר טעם. ירין שחף ,מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור ,הסטיילינג והתסרוקות מסביר: "על מנת לזכות במראה זוהר ומרשים לערב הסילבסטר ניתן לבחור בכמה סגנונות איפור שונים, כך שניתן לבחור את האיפור על פי טעם אישי."

איפור מעושן

מראה מעושן הוא אחד מסגנונות האיפור הפופולאריים וכזה הוא מתאים כמובן  למסיבה פרועה או ארוחת ערב חגיגית. שניהם ישתלבו היטב עם המראה.  איפור מעושן מתמקד באזור העיניים וישנם סוגי ודרגות שונות של “עישון”, אך העיקרון בכולם זהה – שימוש בצבעים כהים,  באזור הקרוב ביותר לעין, וטשטוש, או “Fade ” ככל שמתרחקים מהעין.

מראה סילבסטר 2020 איפור ירין שחף,צילום בן ליאון

הסטייל הוליוודי

ערב הסילבסטר הוא הזדמנות נפלאה להפוך ל'כוכבת סטייל השטיח אדום'. מריחת ליפסטיק אדום בוהק, קווים שחורים ברורים ומוגדרים סביב העין וברונזר נוצץ עלולים לשייך אותך בקלות למגדר ההוליוודי. 'התוספת שתופסת' היא: העיפרון לבן על קן הריסים התחתון. העיפרון מגדיל את הלבן שבעין ויוצר אשליה של  עין לגדולה ומוארת. מסקרה בשתי שכבות תעניק נפח גבשושי וסקסי לריסים.

איפור ירין שחף צילום: מריה סולוביוב

גם ליפסטיק ורוד ייתן עבודה

  ערב הסילבסטר הוא בהחלט סיבה לשלוף את השפתון הנחשק. הרומנטיקניות יעדיפו ורוד בייבי , הנועזות  מוזמנות לדגמן אדום- תות או דובדבן ו…אם את מתכננת נשיקת חצות עסיסית מבלי להיפרד מהשפתון ולהעביר אותו לבן הזוג – מומלץ לקבע את השפתון בדרך המסורתית של הספגת השפתון בשכבת פודרה ולאחריה  למרוח שכבה נוספת .

הפי ניו ייר

לאתר:  https://www.yarin-shahaf.co.il/