עמוד הבית » איחוד של מלכות היופי לקמפיין ייחודי
הברנז'ה / רכילות עיסקית

איחוד של מלכות היופי לקמפיין ייחודי

מימין לשמאל- מירי גולדפרב, מעל- רוית אסף, למטה- רוית ירקוני, מעל -נירית בקשי, ,איבונה קרוגליאק, יאנה קלמן, רונית שגב וילנה ראלף צילום אמיר יהל
היזמית, המדענית ואשת העסקים, רונית שגב, בעלת חברת הקוסמטיקה ביופור הישראלית, מאחדת את מלכות היופי של ישראל, בניהן: רוית אסף, רוית ירקוני, מירי גולדפרב, נירית בקשי, ילנה ראלף, יאנה קלמן ואיבונה קרוגליאק ועוד, לצורך צילומי קמפיין אנטיאייג'ינג של המותג, עם היציאה לשיגרה.

שגב אמרה על סט הצילומים: "בביופור חושבים אחרת. אם בעולם הקוסמטיקה בוחרים בדרך כלל בדוגמניות צעירות מאוד, אנו רוצים  להראות את האמת כפי שהיא:  מעל גיל 35 הכרחי להתמיד בשגרת טיפוח קבועה כדי לשמר את בריאות ומראה העור ולהראות מצוין.

בחרנו במלכות יופי בטווח גילאים שבין 37 ל 50 המראות שבאמצעות שיגרת טיפוח קבועה ושימוש בחומרים פעילים, שנותנים תוצאות נראות לעין, אפשר להראות יפה ומטופחת גם בגילאים המתקדמים."

עוד אמרה שגב: " למודל היופי הנשי אין גיל והמלכות שנבחרו מייצגות את זה באופן הראוי ביותר, מדובר בנשים עוצמתיות, עצמאיות ומצליחות שלא שוכחות לטפח את עצמן ."

הקמפיין יעלה השבוע הקרוב, למשך חודש ימים.