עמוד הבית » אין יותר דילמה מצאנו פתרון עבורכם

אין יותר דילמה מצאנו פתרון עבורכם

ערגליות מיקס צילום סטודיו אסם
ערגליות הוא אחד המותגים המובילים והאהובים בקטגוריית העוגיות. כולנו גדלנו עליהן והן מלוות אותנו מילדות ועד לבגרות, בין אם כנשנוש קטן ליד הקפה, לאירוח של חברים או בטיולים משפחתיים.

לאורך השנים אסם חידשה את סדרת המוצרים והשיקה מילויים חדשים וטעימים כמו תפוז, פטל ותפוח לצד השוקולד והתות המסורתיים.

בפעם הראשונה, החברה מערבבת את הטעמים האהובים למי שאוהב גם וגם, ולא מוותר על שום טעם, ומשיקה את ערגליות מיקס – בשקית אחת תוכלו למצוא גם ערגליות במילוי תות וגם ערגליות במילוי שוקו.

כמו כן, כחלק מאחריותה של החברה לשמירה על איכות הסביבה, המוצר יושק באריזת שקית בלבד ללא אריזת הקרטון המוכרת של ערגליות, כחלק ממהלך כולל של הפחתת שימוש באריזות מוצרים.

לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה: "השקת ערגליות מיקס היא נדבך נוסף בהשקעה ובפוקוס שאנחנו שמים על הצורך לתת לצרכנים את הפינוק הקטן ברגעים שהם הכי צריכים אותו במהלך היום. 'ערגליות' הוא מותג אהוב ומבוקש של אסם מזה שנים, ואנחנו בטוחים שהצרכנים הישראלים יאהבו את השילוב המיוחד של הטעמים השונים והאהובים בשקית אחת אשר מעניקים חווית טעם חדשה. מהיום כבר לא צריך להתווכח מה יותר טעים אם השוקו או התות, אלא אפשר לגוון ולהנות משני הטעמים יחד בשקית אחת".

כשרות: בד"ץ העדה החרדית.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

נסיינית המערכת: מרביתנו גדלנו על ערגליות בילדותנו לרוב היה במזווה במטבח ערגליות תות וגם שוקולד, תמיד ההתלבטות היתה במה להתחיל לאכול , מהיום אין צורך להחליט הכול בשקית אחת וכמובן, ללא קרטון לשצירה על הייקום.מוצר מנצח!

הוספת תגובה

הוספת תגובה