עמוד הבית » כוכבי עונה שנייה בקמפיין חורף 2020
הברנז'ה

כוכבי עונה שנייה בקמפיין חורף 2020

מריה דומרק ואיתי לוי צילום גולי כהן
הזמר איתי לוי והדוגמנית מריה דומרק ממשיכים עונה שנייה כפרזנטורים לקמפיין סתיו-חורף 2010, של מותג האופנה לי קופר

מי שתצטרף לקמפיין העונה הנוכחית, היא בת זוגתו בשנה וחצי האחרונות, של לוי הדר חיון (19),  שזהו הקמפיין הראשון שלה. חיון תיקח חלק בקמפיין לצד איתי.

הקמפיין יעלה בחודש ספטמבר 2019, באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה, בתקציב של כ-3 מיליון ₪ ויכלול בין היתר: סרטון טלוויזיה, פעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה ופעילות יחסי ציבור רחבה , וקליפ לשיר חדש של איתי .

במסגרת ההסכם  יערך שיתוף פעולה רחב בין המותג לי קופר לזמר איתי לוי שיכלול בין היתר:  קליפ חדש שיעלה לקראת החורף, מסע פרסום במדיה הרחבה,  תכנים מוזיקליים, אירועים, הופעות, פעילות מעריצים בסניפים ועוד.

לדברי דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של  קבוצת בריל המפעילה את רשת לי קופר בישראל: "ההמשך עם איתי לוי ומריה דומרק לעונה שנייה מתבקש בזכות ההצלחה בקמפיין הקיץ, אשר יצר באז ועניין רב בקרב קהלי היעד של המותג. המטרה שלנו הושגה ויצרנו בקמפיין ,חיבור טבעי בין המותג לי קופר לקהל ולמוזיקה הישראלית.

הקליפים של  לוי זוכים להצלחה רבה,  מיליוני  צפיות בעמוד יוטיוב, מה שמבטיח למותג לי קופר חיבור עם אחד היוצרים והמוסיקאים המובילים בישראל".

לדבריו: "מריה כמובילת דעת קהל  בעולם הרשתות החברתיות , מייצרת את החיבור והחשיפה לקהל הצעיר של המותג. "בחרנו העונה לצרף לקמפיין את בת זוגתו של איתי לוי, שנחשפת לראשונה, ואנו בטוחים שמהלך זה ימשיך ויחזק את הקמפיין והמותג ".

הדר חיון בת ה 19 היא בת זוגתו של הזמר לוי בשנה וחצי האחרונות,  משרתת בימים אלו כחיילת  בצה"ל וחובקת פרופיל באינסטגרם  עם למעלה מ-28  אלף עוקבים. בני הזוג שומרים על עצמם הרחק מאור הזרקורים ומשתדלים לשמור על פרופיל נמוך.

מריה דומרק, (24), דוגמנית, זמרת מתחילה  ובעלת כ-1 מיליון עוקבים באינסטגרם. דומרק השתתפה בעונה האחרונה של האח הגדול והגיעה אף לחמישיית הגמר, פעילה מאוד ברשתות החברתיות ומספר העוקבים אחריה הוא במקום הרביעי מבין הישראלים לאחר: גל גדות, בר רפאלי ונטע אלחימסטר.

לאחרונה הוציא סינגל שני בשם " כמו בובה" על הטראומה שעברה ברשת והיא מופיעה ברחבי  הארץ ב 25 הופעות סגורות מראש.

איתי לוי והדר חיון צילום מאיר מאירי

מותג האופנה הבריטי לי קופר נחשב למותג  הג'ינס המוביל בעולם ומשווק  בכ-90 מדינות ברחבי  העולם.

המותג בישראל נמצאת בבעלות קבוצת בריל ומפעיל 40 חנויות ברחבי הארץ.  המותג מציע  גזרות ג'ינס עדכניות לגברים ונשים וכן  קולקציות אופנה המשלימות את קווי הג'ינס.