עמוד הבית » "אל תבטלו, שנו את התאריך, תמכו בתיירות"

"אל תבטלו, שנו את התאריך, תמכו בתיירות"

קרקוב באדיבות לשכת תיירות פולין
לשכת התיירות של פולין יוצאת בקמפיין שקורא לתמיכה בענף התיירות עם הסיסמא: "אל תבטלו, שנו את התאריך, תמכו בתיירות".

תעשיית התיירות בפולין הייתה אחת מהענפים הכי משגשגים ומובילים בכלכלה הפולנית לפני התפשטות נגיף הקורונה עם יותר מ-19 מיליון תיירים נכנסים כאשר שוק הנסיעות היוצאות מישראל ממלא תפקיד משמעותי וחשוב מאד.

ביטול הזמנות במלונות וטיולים, מוזיאונים סגורים והעדר תיירים במסעדות הוביל לנזק עצום והישרדותן של חברות ומקומות עבודה נמצאת בסיכון.

קרקוב
באדיבות לשכת התיירות פולין

בעקבות זאת יצאה לשכת התיירות הפולנית בבקשה נרגשת: "יש לנו זיכרונות נפלאים מחופשות קודמות וחלומות גדולים על חופשות נהדרות רבות בהמשך. לכן כולנו צריכים להתגייס ולתמוך בתעשיית התיירות באשר היא בתקופה קשה זאת. נגיף הקורונה הוא מסוכן לא רק לבריאות האדם והחיים אלא גם עבור הכלכלה הפולנית, הישראלית, האירופאית והבינלאומית.

על מנת לעזור להגן על התעשייה החשובה ובעלת הערך אשר מביאה שמחה לרבים, אנו מבקשים מכם לא לבטל את הטיול שלכם, ההזמנה במלון או במסעדה. אנו קוראים לכם ליצור קשר ישירות עם הספק שלכם (סיטונאי נסיעות, סוכן נסיעות, מלון, מסעדה) ולבקש לשנות לתאריך חדש. אנו מאמינים שברוב המקרים זה יסודר. נגיף הקורונה יעלם בשלב מסוים, בינתיים בואו נעשה כל מה שניתן על מנת לעזור לתעשיית התיירות לעבור את התקופה המאתגרת".

 

ZmienTermin