עמוד הבית » השקעות בתיירות ליום שאחרי מגפת וירוס הקורונה

השקעות בתיירות ליום שאחרי מגפת וירוס הקורונה

צילום אורי מגנס
משרד התיירות של הפיליפינים ((DOT באמצעות הרשות לפיתוח תשתיות ויזמות בפיליפינים (TIEZA) משיק בימים אלה תכנית מאסיבית בסכום של 14 מיליארד פסו פיליפיני (יותר ממיליארד שקלים) לשיקום מהיר של תעשיית התיירות לאחר סיום מגפת הקורונה

הפיליפינים נערכת כבר עכשיו להשקעות גדולות בתיירות ליום שבו תחלוף מגפת וירוס הקורונה: משרד התיירות של הפיליפינים ((DOT באמצעות הרשות לפיתוח התשתיות והיזמות בפיליפינים (TIEZA) משיק בימים אלה תכנית מאסיבית בסכום של 14 מיליארד פסו פיליפיני לשיקום מהיר של תעשיית התיירות לאחר סיום מגפת הקורונה.

שרת התיירות של הפיליפינים, ברנדטה רומלו פוייאט, ציינה כי פרויקטים לפיתוח תשתיות תיירות ביעדי תיירות מרכזיים ברחבי הפיליפינים ישוקמו או ייבנו מחדש. וכל זאת מהתקציב שתעמיד הרשות לפיתוח תשתיות בפיליפינים. מדובר בתקציב שתוכנן מראש עוד לפני מגפת הקורונה.

צילום Mario Troiani

לדברי השרה פוייאט על משרד התיירות של הפיליפינים לפעול לקיצור זמן ההתאוששות עקב המשבר שיצר וירוס הקורונה וכן ליצור מקומות תעסוקה. בין האתרים שבהם יבוצעו  במהלך השנה פרויקטים תשתיתיים נמנים: בוהול, אילוילו, פאמפאנגה, פנגסינאן ויעדים תיירותיים נוספים.

הפרויקטים צפויים לייצר אלפי מקומות עבודה. כמו כן, יוקצה תקציב של 1.2 מיליארד פסן פיליפיני לשיקום אתרי תיירות כגון: Burnham Park בעיר באגויו והקמת מתקני טיהור שפכים בקורון ובפוארטו גלרה. כמו כן, פיתוח תיירות בת קיימא לשמירת משאבי התיירות לדורות הבאים ושיפור דרכי הגישה לאתרי תיירות.

בשנת 2019 ביקרו בפיליפינים 22,851 תיירים מישראל, גידול של כמעט 12.33 אחוז בהשוואה לשנת 2018.

צילום Mario Troiani

הפיליפינים היא עולם קסום עם למעלה מ-7000 איים, שמרביתם אינם מיושבים ומכוסים בג'ונגל פראי. בפיליפינים ישנם 21 הרי געש פעילים וקו חוף מהארוכים בעולם עם מים צלולים בצבעי כחול-ירוק; מפלים מהסרטים; יערות גשם; שוניות אלמוגים יפהפיות; פסטיבלים ססגוניים; אקלים טרופי וגן עדן לחובבי הצלילה.

שוניות אלמוגים יפהפיות ועולם תת ימי מרהיב עם דגים טרופיים. איים אקזוטיים עם חול לבן ודקלי קוקוס; חופים לגלישת גלים מהטובים בעולם ורצועות חוף מרהיבות באינסוף גוונים של טורקיז ותכלת. שטחים עצומים של שדות אורז, אוצרות טבע ותרבות עשירה.

בפיליפינים מגוון עשיר של תרבויות המתבטא ביותר מ-180 שפות. תושבים מכניסי אורחים ואוהבי מוסיקה וכל זה על רקע הרי געש מרהיבים. חווית טיול בלתי נשכחת למשפחות, לקבוצות, לירח דבש ולתרמילאים. הזמן הטוב ביותר לבקר בפיליפינים בחודשים דצמבר עד מאי.

philippines.travel