עמוד הבית » אסקדה ספורט עושה דרכה לבית האופנה מילוס

אסקדה ספורט עושה דרכה לבית האופנה מילוס

אסקדה ספורט למילוס שמלת מקסי משי שמנת צילום יחצ חול
קולקציית סתיו/חורף 2019-2020 של המותג הגרמני, אסקדה ספורט

ניאל סלואן, מנהלו האומנותי של בית האופנה הגרמני, אסקדה ספורט שאב השראתו לקולקציית סתיו/חורף 2019-2020 מהשחקנית והאייקון הנשי, הדי לאמאר.

מי שכונתה פעם "האישה היפה בתבל" השפיעה וממשיכה להשפיע רבות על התרבות המודרנית. בזמן שלא כיכבה בסרט כזה או אחר, נהגה לאמאר להמציא טכנולוגיות חדשות כאשר המפורסם ביניהם פטנט של הצפנת מידע (והבסיס של טכנולוגיית הוייפיי והבלוטות') לשימוש צבא בעלות הברית במלחמת העולם השנייה.

פטנט זה התקבל בביטול ע"י הצבא – שלא עשה בו שימוש עד שנות ה-60 – מכיוון שלא לקח את לאמאר ברצינות בשל יופיה הרב והמקצוע בו עסקה.

לאמאר, סמל לנשיות, עצמאות ועוצמה מייצגת את טבעו של המותג ולקוחותיו העכשוויות. קולקציית הסתיו/חורף הנוכחית מאמצת את השפה האסתטית הזוהרת של הופעותיה הקולנועיות של לאמאר – הפאייטים והסילואטים האלגנטיים של שנות ה-30, האומנותיות והבדים הקלילים מהסרט "אקסטזה" – ומהנרטיב של חייה האישיים.

בעלה הראשון, עמו התחתנה בגיל 19 נהג בה כרודן ולפני שברחה אל העצמאות תפרה את תכשיטיה אל בגדיה, מה שתורגם ע"י סלואן לפרינטים גרפיים ולעיטור לבוש הערב בקולקציה. כמו כן, המשוואות המתמטיות שריתקו כל כך את לאמאר מקשטות כעת חצאיות פליסה ושמלות ג'רזי. אך, מעבר לניסיון לחקות את המלתחה של לאמאר מדובר באבולוציה מודרנית של רוחה – חיזיון חדש של האסתטיקה הנועזת של אסקדה ושמודגש ע"י כוח נשי.

המותג הגרמני אסקדה ספורט למילוס סריג
צילום יחצ חול
המותג הגרמני אסקדה ספורט למילוס מעיל פוך ירוק אובר סייז
צילום יחצ חול
המותג הגרמני אסקדה ספורט למילוס חצאית בשילוב תחרה
צילום יחצ חול

בית האופנה "מילוס"/Millos

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה